بادام درختی پوست کاغذی را کمترین قیمت در بازار تهیه نمایید

اگرچه بیش از 30 نوع بادام وجود دارد، که بادام درختی پوست کاغذی یکی از انواع آن می باشد.

10 نوع از آنها به تنهایی اکثر بادام های تولید شده در کالیفرنیا را تشکیل می دهند.

ایالات متحده بزرگترین تولید کننده بادام است.

33 درصد تولیدات در داخل کشور به فروش می رسد و بخشی دیگر صادراتی است.

در ژاپن
ما عاشق شکلات هستیم.

ژاپنی ها نسبت به این آب نبات های بیضی شکل ظریف با یک مرکز بادام که با شکلات پوشانده شده اند، ضعف دارند و تسلیم یک غذای لذیذ دیگر می شوند.

چوب های چوب شور که باید در شیر، سس شکلات تیره یا سفید غوطه ور شوند، همه آنها با بادام پوشانده شده و له شوند.

در چین
بادام را با توجه به فصل میل می کنیم بادام در پاییز و زمستان محبوبیت خاصی دارد.

مردم عمدتاً آن را در طول سال نو چینی مصرف می کنند. آنها از آنها به عنوان یک میان وعده برشته و نمک زده لذت می برند. آنها همچنین از آن برای تقویت آبالون، یک تخصص آشپزی استفاده می کنند.

ما دوست داریم برای تحریک مغز غذا بخوریم.

در هند، بادام به عنوان یک غذای سالم به کودکان داده می شود تا مغز آنها رشد کند. آنها همچنین در قنادی های محبوب به نام “mithai” یافت می شوند. به طور سنتی، آنها بادام را در جشنواره دیوالی عرضه می کنند.

بادام یک محصول سالم محسوب می شود.

نوشته‌های پزشکی یونان باستان قبلاً به فواید بادام اشاره کرده‌اند و حتی امروزه نیز این آجیل جایگاه ممتازی در غذای مدیترانه‌ای دارد.

ما عاشق دادن دراژه هستیم. ایتالیایی ها قبلاً سنت ارائه دراژه به تازه عروسان را ایجاد کرده بودند. اکنون هدیه ای است که در مناسبت های مختلف ارائه می دهیم و آنها را برای جشن گرفتن دیپلم، رنگ سبز برای جشن نامزدی، آبی برای تولد پسر و صورتی برای تولد یک فرزند انتخاب می کنیم. یک دختر. .

در فرانسه
ما از شیرینی بادام لذت می بریم بادام در پخت و پز محبوبیت خاصی دارد، به عنوان مثال در تهیه ماکارون، مارزیپان و معروف فرنژیپان galettes des rois، برای جشن عید ظهور.

در اسپانیا
از جایی که همه چیز شروع شد راهبان فرانسیسکن از اسپانیا در قرن هجدهم درختان بادام را به کالیفرنیا آوردند و آشپزهای اسپانیایی هنوز هم از بادام در غذاهای ویژه و خوراکی هایی که تهیه می کنند استفاده می کنند.

در آلمان