بازار انواع چرم شتر مرغ صادراتی

امروزه بازار فروش چرم شتر مرغ صادراتی در خارج از کشور رونق بالایی دارد چرا که از نظر کیفیت و دوام حرف اول را می زند و در دسته چرم های لوکس و گران قیمت قرار دارد. قیمت انواع چرم شتر مرغ صادراتی در بازار ایران و عمده فروشی ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این چرم طبیعی در انواع رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است که همین امر موجب رونق بازار خرید و فروش آن شده است.

بازار انواع چرم شتر مرغ صادراتی

مشخصات مهم چرم شترمرغ طرح دار

مشخصات مهم چرم شترمرغ طرح دار چرم شترمرغ طرح دار به عنوان با ارزش ترین محصول این حیوان مورد توجه می‌ باشد. از پوست شترمرغ، چرمی با کیفیت بالا و قابل قیاس با چرم تمساح و فیل بدست می ‌آید. چرم شتر مرغ نرم بوده و وجه تشخیص آن وجود نقاط مربوط به فولیکول های ساقه پر می ‌باشند.

این چرم دوام بسیار زیادی داشته و نسبت به چرم تمساح از مقاومت بیشتری در مقابل آب برخوردار می‌باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد پوست بدن این پرنده فولیکول های پر موجود در پشت و سینه آن است . وضعیت آرایش فولیکول ها بر روی پوست ارزش آن را مشخص می‌کند. هر قدر این فولیکول ها واضح تر و فشرده تر باشد پوست از ارزش بیشتری برخوردار است.

چرم نرم و لطیف شتر مرغ یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در ساخت پوتین، دستکش، کیف و نیز یقه کت است.

نوع دیگر چرم تولید شده از شترمرغ چرم پوست ساق پا است این چرم از صفحات فلسی شکلی که همانند پوست مارمولک است و از اجداد شترمرغ به آن ها ارث رسیده تشکیل شده است.

فروش بدون واسطه چرم شتر مرغ صادراتی

فروش بدون واسطه چرم شتر مرغ صادراتی همانطور که می دانید امروزه در بازار شاهد افزایش قیمت انواع محصولات از جمله چرم های طبیعی هستیم. شاید بپرسید علت چیست؟ یکی از دلایل آن وجود واسطه ها و نیز افراد سودجو می باشد که فقط به فکر منافع خود هستند و به مشتری توجه چندانی ندارند.

به همین علت در بسیاری از معاملات عمده، تلاش می شود که خرید و فروش ها بدون واسطه انجام شوند تا دست دلالان کوتاه و محصول با حداقل افزایش قیمت به دست خریداران عمده که شرکت های بازرگانی و تاجران هستند؛ برسد. 

فروش بدون واسطه چرم شتر مرغ صادراتی امروزه بسیار رایج شده است و در بسیاری از شرکت های بازرگانی این روش فروش، مورد توجه قرار گرفته است. در فروش چرم شتر مرغ بدون واسطه، هم خریداران رضایت دارند و هم موجب افزایش فروش و رونق کاری فروشندگان می شود. 

در خصوص چرم شتر مرغ صادراتی نیز این راهکار مورد توجه قرار گرفته است و با فروش بدون واسطه آن در سراسر کشور، تلاش شده است تا این محصول به صورت اینترنتی در نهایت کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست خریداران برسد.