بازار خرید چرم بزی طرح دار

چرم بزی طرح دار یکی از محصولات پرطرفدار می باشد که نسبت به چرم های دیگر از درجه انعطاف پذیری و نرمی و لطافت بیشتری برخوردار می باشد. این نوع چرم کاربردهای بسیاری در صنعت پوشاک دارد اما نوع ضخیم آن مورد استفاده وسایلی که نیازمند استحکام بالاتری هستند قرار می گیرد. ایران یکی از کشورهای پیشتاز در عرصه تولید چرم بزی می باشد و انواع بسیار باکیفیت و مرغوب آن توسط تولیدکنندگان برای فروش در بازار های داخلی و خارجی روانه عرضه می شود.

بازار خرید چرم بزی طرح دار

موارد استفاده از چرم بزی طرح دار

موارد استفاده از چرم بزی طرح دار چرم با استفاده از پوست حیوانات با روش هایی که به آن دباغی می گویند تولید می شود. این پوست ها اگر از لایه های بیرونی حیوان گرفته شوند مرغوبیت بیشتری داشته، بسیار نرم تر از سایر انواع آن بوده و در برابر رطوبت مقاومت بیشتری را خواهند داشت. چرم بزی یکی از محصولات پرطرفدار برای سازندگان کیف و کفش، دکوری، اکسسوری، تولید مبلمان، تولید البسه، لوازم لوکس و غیره می باشد. این چرم به نسبت چرم گاوی نرم تر و لطیف تر است اما با توجه به نوع دباغی و یا لایه استفاده شده پوست حیوان ممکن است نازک و یا ضخیم باشد. از نوع نازک آن بیشتر برای تولید انواع البسه استفاده می شود.

این نوع چرم طرح دار بدلیل انعطاف پذیری بالا و نرمی خاص خود برای تولید محصولات زنانه همانند دستکش زنانه، کیف پول و یا کیف های دستی، کت، پالتو و سایر ست های زنانه و غیره بسیار متداول است. همچنین بدلیل طرح های خاص و منحصر بفرد و طبیعی این چرم خانم ها علاقه زیادی به آن دارند. این چرم از مقاومت خوبی برخوردار است و در صورتی که بخوبی از آن مراقب شود عمر بسیار بالایی دارد. چرم بزی در مقابل دما و حرارت مقاومت نسبتا بالایی دارد و پوشاک تولید شده با آن می تواند تا میزان زیادی از تعریق و ایجاد انواع بوهای نامطبوع جلوگیری کند. بعلاوه سطحی صاف داشته و در رنگ های مختلف موجود می باشد به همین دلیل کاربردهای بسیاری در صنعت مبلمان و همینطور صنایع مختلف دیگر دارد.

توزیع کنندگان عمده چرم بزی طرح دار

توزیع کنندگان عمده چرم بزی طرح دار ایران سابقه طولانی در زمینه تولید و توزیع چرم دارد و چرم ایرانی یکی از مرغوب ترین انواع چرم در جهان بشمار می آید. پس از فرابند دباغی چرم ها توسط توزیع کنندگان برای مصارف کاربردی مختلف به بازار عرضه می شوند. این چرم ها بسیار استاندارد بوده و در فرایند تولید آنها از بهترین مواد و روش ها بهره گرفته شده است. جهت خرید چرم مرغوب بزی طرح دار از توزیع کنندگان عمده و معتبر این محصول با ما تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم در خصوص قیمت، طرح و نوع محصول را از کارشناسان ما دریافت نمایید.