بازار خرید چرم شتر مرغ عمده

یکی از محصولاتی که چه در گذشته و در زمان کنونی از مصرف بالایی برخوردار است، چرم ها هستند که در صنایع مختلفی کاربرد داشته و یکی از انواع آن ها، چرم شتر مرغ است. بازار خرید چرم شتر مرغ عمده، چرم های مرغوب و دباغی شده را در بسته بندی های استاندارد و در شکل و اندازه های مختلف و سفارشی به فروش می رسانند. 

بازار خرید چرم شتر مرغ عمده

ویژگی های مهم چرم شتر مرغ کراست

ویژگی های مهم چرم شتر مرغ کراست چرم شتر مرغ یکی از بهترین و لوکس ترین چرم های طبیعی به دست آمده از حیوانات به شمار می آید که مرغوب ترین نوع آن چرم شترمرغ کراست شده بوده که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

  • یکی از ویژگی های مهم آن، داشتن قسمت های برآمده یک دست و مساوی در تمامی قسمت های چرم است که سبب افزایش زیبایی آن شده و استفاده از آن را در صنعت کیف و کفش سازی میسر کرده است.
  • از دیگر ویژگی های آن میزان انعطاف پذیری چرم این نوع پرنده است که حدود سه برابر منعطف تر از چرم های گاوی بوده و دلیل آن به کراست کردن و دباغی کردن پوست شتر مرغ به شیوه استاندارد باز می گردد.
  • رنگ آن کاملا ثابت بوده و به دلیل این که در رنگ کردن این نوع چرم ها از رنگ های مختلف به همراه مقادیری از مواد آکریلیک استفاده می شود، چرم حالت براقی داشته و محصولات تهیه شده از آن بسیار شیک و زیبا خواهند بود.
  • چرم شتر مرغ کراست شده بر خلاف انواع معمولی چرم های طبیعی، میزان ماندگاری بسیار بالایی دارند، به طوری که خود چرم ها خود ۸ سال دوام داشته و محصولاتی که از آن تیز تهیه می شوند می توانند تا حتی ده الی دوازده سال عمر کنند.
  • علاوه بر این ها این نوع چرم حیوانی و طبیعی از مقاومت بسیار خوبی در برابر سنگینی یا مواد شیمیایی برخوردار است که دلیل آن به میزان مواد الاستیکی جرم بستگی دارد.

مرکز پخش چرم شتر مرغ عمده

مرکز پخش چرم شتر مرغ عمده مرکز پخش چرم شتر مرغ عمده، از معتبر ترین مراکز در زمینه تولید این نوع محصولات و پخش مستقیم و بدون واسطه آن ها به سراسر کشور است.

چرم های تولیدی این مرکز به دلیل این که در تمامی مراحل طبق استاندارد ها عمل کرده و از مواد طبیعی استفاده می کنند، دارای کیفیت قابل قبول و بالایی هستند. 

خریداران و متقاضیان این نوع محصولات نیز باید در تهیه آن به این نکته توجه کنند که برای خرید نوع اصل این چرم لوکس و زیبا باید به مرکز معتبر آن مراجعه نمود و مرکز پخش چرم ها را بدون محدودیت در مقدار های مختلف به دست مشتریان می رساند.