بازار خرید چرم طبیعی گاوی خام

از چرم طبیعی گاوی خام در تولید محصولاتی چون کیف، کفش، دستکش، لباس و… استفاده می شود. این چرم به دلیل داشتن سطح یکنواخت، ضخامت بالا و بافت محکم و متراکم، از کیفیت و استحکام مناسبی برخوردار است و از این رو در صنعت چرم بسیار پر کاربرد می باشد. در حال حاضر چرم گاوی خام در بازار با مشخصات و درجات کیفی متفاوتی به فروش می رسد و خریداران با توجه به نیاز خود می توانند این محصول را خریداری کنند.

بازار خرید چرم طبیعی گاوی خام

ویژگی های مهم چرم گاوی رنگی

ویژگی های مهم چرم گاوی رنگی چرم گاوی به عنوان پرمصرف ترین چرم طبیعی در جهان شناخته می شود. مقاومت، کیفیت وکارایی بالای این محصول موجب شده تا از آن در تولید انواع محصولات چرمی استفاده شود. به همین دلیل امروزه این چرم با مشخصات متنوع در بازار به فروش می رسد.

چرم گاوی رنگی یکی از انواع چرم های طبیعی است که از طریق رنگ آمیزی چرم گاو تولید می شود. به طور معمول رنگ آمیزی این محصول با استفاده از رنگ های معدنی و آلی صورت می گیرد. با به کار بردن این رنگ ها همراه با روغن، می توان چرم گاوی رنگی را با انعطاف پذیری مناسب تولید کرد.

اما ویژگی های چرم گاوی رنگی شباهت زیادی به چرم گاوی رنگ نشده دارد و تنها تفاوت عمده این دو به رنگ آن ها مربوط می شود. چرم گاوی رنگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ضخامت زیادی دارد. همچنین این محصول سطحی یکنواخت و صاف دارد و در برابر نفوذ رطوبت مقاوم است. حتی می توان گفت که چرم گاوی رنگی به دلیل دارا بودن مواد رنگی رطوبت کمتری را به خود جذب می کند.

با توجه به جذابیت محصولات تولید شده از چرم رنگی گاو، امروزه این چرم در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. انواع کیف زنانه و مردانه، کفش، کمربند، لباس، مبلمان و… برخی از اقلامی هستند که از چرم گاوی رنگی تولید می شوند.

مرکز پخش چرم طبیعی گاوی خام

مرکز پخش چرم طبیعی گاوی خام چرم طبیعی به دلیل کیفیت و اصالتی که دارد همیشه مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد. همواره اجناسی که از چرم های طبیعی تولید شده اند، مرغوب تر هستند و با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

در حال حاضر تولید و عرضه چرم گاوی طبیعی به شکل های مختلفی صورت می گیرد. برخی از خریداران به مرکز پخش چرم طبیعی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه می کنند. خرید از شرکت های فروش چرم گاوی نیز یک راه آسان برای تهیه این محصول است.

فروش چرم گاوی خام از جمله خدمات مجموعه ماست. در صورتی که خریدار این محصول هستید، می توانید از طریق تماس با ما نسبت به سفارش و خرید اقدام کنید.