بازار فروش چرم گاو ایرانی

صنایع دستی هر کشور یکی از شناسه های مهم در معرفی هویت، فرهنگ، تارخ و تمدن آن می باشد.

با توجه به جایگاه ایران در صنایع دستی جهان، می توان از این جایگاه در جهت معرفی هر چه بیشتر فرهنگ و تمدن ایرانی در جهان استفاده نمود. ایران از تنوع و تعدد فراوان در صنایع دستی برخوردار است.

حرفه چرم دوزی سنتی (سراجی) یکی از صدها حرفه و هنر دستی ایرانی می باشد. که امروزه بسیاری از مردم به این حرفه پرداخته اند. که بیشترین استفاده آنها از چرم گاو ایرانی میباشد.

 

چرم گاو ایرانی چه مزیت هایی دارد؟

چرم دوزی یکی از انواع صنایع دستی ایران است که از دیرباز در مناطق مختلف کشور رونق داشته و تامین کننده نیازهای مختلف مردم بوده است. امروزه در چرم سازی صنعتگر پس از دباغی پوست به ساخت انواع کیف های چرم مردانه و زنانه ، کمربند ، کفش های چرم، و … می پردازد. در این هنر، چرم ماده اصلی برای تولید محصولات است که از مهمترین برندهای محصولات چرم ایرانی می توان به چرم مشهد اشاره کرد.

چرم ها کاربردهای بسیار و متفاوتی دارند. از چرم ها برای ساخت کاپشن کیف کفش شلوار کتاب دستکش کراوات و کمربند استفاده می کنند. نام دیگر چرم سازی دباغی می باشد. در باغی یا همان چرمسازی پوست فاسد شده حیوان را مراحلی می کند و به چرم تبدیل می کند.

چرم گاوی نیز نتیجه ای که از طی فرآیندهای دباغی پوست گاو تولید می شود. چرم گاوی مقاومت و دوام بالایی دارد، بسیار انعطاف پذیر است و این چرم نیز ضد آب می باشد.

چرم گاوی معمولاً از بقیه چرم ها ضخیم تر است و پوستی کلفت تر دارد. این نوع شهرم شکل خود را حفظ می کند و هیچ وقت تغییر شکل نمی دهد و همین طور در برابر گرما و سرما نیز بسیار مقاومت دارد. همچنین این نوع چرم کمتر دوچرخه پارگی و ترک خوردگی می شود و همان طور که گفتیم مقاومت بالایی دارد.

قیمت خرید چرم گاو ایرانی

امروز چرم ها و انواع چرم در ایران نه بلکه در سرتاسر جهان رواج پیدا کرده و رونق یافته است همینطور در کشور عزیزمان ایران این کار می تواند یکی از صنایع دستی به حساب برود که در کشورمان بسیار می باشد.

ولی در این بین چرم گاوی بیشترین کارایی را در بین ما ایرانیان دارد. حال شاید کمی سخت باشد تا بتوانیم فروشگاه‌های معتبر را بیابیم که چرم های باکیفیت و خوب را به ما ارائه بدهند. صادرات چرم گاوی نیز در سر تا سر جهان وجود دارد.

ما به شما فروشگاه چرم گاوی خودمان را معرفی می‌کنیم چرا که تعریف از خود نباشد ما سعی بر این داریم که با کیفیت ترین محصولات خود را در اختیار مردمان عزیز کشورمان قرار دهیم. حتما به شما توصیه می کنیم برای استعلام قیمت چرم و خرید چرم از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

با تشکر از شما.