بازار پخش چرم خام گاو

چرم خام گاو از نمونه چرم های کاربردی می باشد که با توجه به استحکام بالا و ضخامتی که داشته، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

از این رو به دلیل استقبال بالای این نمونه از چرم، بازار پخش چرم خام گاو، از رونق بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که از طریق بازار پخش این محصول، باید آن را به تمام نقاط کشور ارسال نموده تا دسترسی عموم برای تولید نمودن محصولات چرمی امکان پذیر گردد.

بازار پخش چرم خام گاو

نکاتی درباره چرم خام گاو رنگی

نکاتی درباره چرم خام گاو رنگی

چرم خام گاو رنگی از نمونه چرم های محبوب در میان علاقه مندان به صنعت چرم طبیعی می باشد. و در واقع این چرم که از پوست حیوان گاو تولید می گردد، تحت عملیات مختلف قرار گرفته و پس از دباغی و رنگ کردن، بهترین نوع چرم گاو رنگی را خواهیم داشت.

و اما درباره ویژگی های چرم گاوی باید گفت که این محصول، مقاوم و محکم بوده و این استحکام به دلیل تراکم بالای الیاف چرم گاوی می باشد.

از این رو چرم خام گاوی نسبت به گونه های دیگر چرم از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود.

در ضمن سطح چرم کاملا صاف و یکنواخت و بدون پارگی بوده و در پشت چرم شاهد وجود پرز های یکنواخت خواهیم بود. از این رو چرم خام گاوی یکی از گزینه های مناسب برای تولید محصولات چرمی می باشد.

هم چنین چرم گاوی نسبت به گونه های دیگر چرم، از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین از این چرم می توان برای محصولاتی که نیاز به استحکام بالا داشته، استفاده نماییم. البته لازم به ذکر است که چرم گاوی در قسمت های مختلف، از ضخامت های متفاوتی برخوردار بوده که منجر به تولید محصولات مختلف و با ضخامت های متفاوت می گردد.

و اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که ضخامت چرم ها بر اساس وزن چرم مشخص می گردد. به گونه ای که هر چه وزن چرم بیشتر باشد، نشان دهنده ی این است که چرم از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد.

البته ممکن است که در اطراف چرم گاو، مقداری چروکیدگی وجود داشته باشد، اما در مجموع سطح چرم گاو به طور یکنواخت و صاف خواهد بود.

عمده فروشی چرم خام گاو

عمده فروشی چرم خام گاو

در حقیقت چرم خام گاو از محصولات پرطرفداری بوده که در تولید انواع محصولات چرمی نظیر کیف، کفش، پالتو، روکش های چرمی مبلمان و غیره نقش عمده ای را ایفا خواهد کرد. از این رو به  دلیل ویژگی های منحصر به فرد چرم گاوی، افراد زیادی تمایل به خرید آن را خواهند داشت.

بنابراین فروش چرم خام گاو معمولا به صورت عمده انجام می گیرد. زیرا با فروش عمده ای این محصول، قیمت چرم به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. و از سویی دیگر خریدار می تواند مقدار بیشتری از چرم باکیفیت را تهیه نماید تا در این راستا تولید کننده محصول چرمی، برای تولید محصولات خود همواره چرم درجه یک و با قیمت مناسبی داشته باشد.