باورهای نادرست در مورد کفش نیم بوت را بشناسید

از پوشیدن هر چیزی که باعث ضخیم شدن ساق در طرفین یا سفت شدن آن می شود باید اجتناب شود به عنوان مثال، نیم بوت هایی که جلوه های چین دار دارند، توصیه نمی شوند.

آنهایی که صاف هستند، اما ساقه آنها بسیار صاف و سفت است، همچنین می توانند با یک شبح دلپذیر نشان دهند که در طبیعت، منحنی ملکه است. بنابراین، مطمئن شوید که مواد به اندازه کافی منعطف باشد تا کف پای شما و حرکات آن را بغل کند.
برخلاف تصور، چکمه جورابی (که مچ پا را قالب می زند) در حالت گرد بودن نباید کنار گذاشته شود برعکس!

اگر خیلی بالا نرود (همیشه زیر ساق پا)، می تواند ایده آل باشد در واقع، کاملاً متناسب با مورفولوژی شما است، انعطاف پذیر و بدون ایجاد حجم در طرفین باقی می ماند.

اگر به این نکات مختلف توجه داشته باشید، باید بتوانید اکثر فرم های نیم بوت را بپوشید توجه، کفش نیم بوت چلسی (با لاستیک در طرفین) بدون پاشنه، مطمئناً یکی از کمترین چاپلوسی است.
در مدل های دیگر، باید توجه داشت که یک کاف در بالای کفش یا یک جلوه جوراب که بیرون زده است، می تواند توهم نوری مچ پا باریک تر را ایجاد کند.

کفش نیم بوت

در این مورد، مشکلات کمی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد شما می توانید اکثر مدل های فانتزی و حتی بلندترین نیم بوت ها را بخرید. شما می توانید با تمام رنگ ها و همه مواد لذت ببرید.

و خوش شانس باشید، کفش نیم بوت چرم زنانه کلاسیک چلسی بدون پاشنه کاملاً به شما می آیند.
با این حال، مراقب باشید، اگر رویه آن بسیار انعطاف پذیر با مواد چین خورده است، به نظر نمی رسد بیش از حد در کفش نیم بوت های شما شناور شود.

این می تواند جلوه ای لاغر داشته باشد یا کفش را خیلی بزرگ نشان دهد.
بدیهی است که ارتفاع پاشنه ها بستگی به این دارد که چه چیزی شما را راحت تر می کند در هر صورت، اگر به اندازه کافی بلند هستند، مطمئن شوید که ضخامت آنها در مقایسه با مچ پای شما زیاد نباشد از پشت در آینه به خود نگاه کنید تا بررسی کنید که پاشنه پا نشان دهنده نازکی ساق پای شما نباشد.