با استفاده از حوله استخری برق لامع پوست بدنتان را بدون هزینه اضافه اسکراب کنید

هیچ خانه ای بدون حوله وجود ندارد، زیرا همه کاره است، برخی از آن ها برای بدن و پوست، و برخی دیگر برای آشپزخانه، ظروف خشک کردن و حمام کردن استفاده می شود

آشپزخانه و حمام معمولا کثیف ترین قسمت های یک خانه یا محل کار هستند و این اتاق ها جایی هستند که بیشتر از حوله های  شخصی مانند انواع حوله استخری برق لامع استفاده می کنید.

حوله‌های آشپزخانه می‌توانند حاوی هزاران باکتری کلیفرم خطرناک باشند که در مدفوع یافت می‌شوند

منجر به شیوع اسهال و مسمومیت غذایی می‌شوند، پس حوله‌های حمام مشترک اعضای خانواده چه می‌شوند!

بیماری های ناشی از حوله

استفاده از حوله های حمام مشترک در خانه ها بین خواهر و برادر و همسر رایج است و از آنجایی که برای تمیز کردن قسمت های مختلف بدن استفاده می شود، به راحتی باکتری ها را از پوست، پشت بدن، اعصاب، دهانه واژن، زیر بغل و بین حوله جمع می کند.

انگشتان پا که باعث بیماری های عفونی می شوند:

1. ورم ملتحمه

عفونتی است که در اثر عوامل متعددی روی چشم ها تأثیر می گذارد که مهم ترین آنها استفاده از حوله های مشترک با دیگران است.

ممکن است ناشی از باکتری یا ویروس باشد.

علائم عبارتند از: درد در چشم، قرمزی، خارش، چرک و… پاره شدن

2. عفونت های پوستی

استفاده از حوله های مشترک یا استفاده از آنها بدون شستن می تواند به عفونت های پوستی ناشی از باکتری استاف منجر شود و می تواند خود را به صورت راش با ترشحات چرک مانند، تاول یا گال نشان دهد.

3. سوزاک

حوله هایی که میکروب ها را انکوبه می کنند ممکن است باعث سوزاک شوند که توسط میکروبی به نام (Neisseria gonnorrheae) ایجاد می شود و با ترشحات واژن در زنان همراه است، ترشحات سفید و غلیظ است که با خارش واژن و درد ادرار همراه است.

4. تریکومونیازیس

حوله های پر از باکتری نیز می توانند باعث تریکومونیازیس شوند، عفونت واژن که توسط باکتری به نام تریکوموناس واژینالیس ایجاد می شود.

علائم آن عبارتند از: ترشح بیش از حد واژن با بوی متعفن و رنگ زرد روشن، درد هنگام ادرار کردن و پیدایش لکه های قرمز در ناحیه واژن.