توزیع بهترین چرم گاو ایرانی

چرم گاوی از طبیعی ترین چرم های موجود در کشور است.  تولید کنندگان محصول سعی دارند، بهترین کیفیت ممکن را در اختیار بازار مصرفی قرار دهد. توزیع بهترین چرم گاو ایرانی در این مرکز با کیفیت عالی و نازلترین قیمت انجام می‌ شود و شما می‌توانید به راحتی محصول را برای خود خریداری کنید. هم اکنون می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید و آن را به صورت نامحدود سفارش دهید. 

توزیع بهترین چرم گاو ایرانی

اطلاعات مختصری در مورد چرم گاو قهوه ای

اطلاعات مختصری در مورد چرم گاو قهوه ای  به طور کلی چرم ها از پوست حیواناتی مانند بز گاو و گوسفند تولید می‌شود که معمولاً به سبک سنگین و نیمه سنگین تقسیم می شود چرم گاو جز سنگین ترین نوع چند ها است اما از لحاظ قیمت نسبت به سایر چرم ها بسیار مناسب تر می باشد و معمولاً چرم با توجه به نوع دباغی که می‌شود به صورت نازک و ضخیم تولید می گردد. این چرم ایستادگی و مقاومت بسیار خوبی دارد و برای تولید انواع کمربند، کیف، کفش و پالتو استفاده می شود.
چرم گاوی یکی از پرکاربردترین نوع چرم ها می باشد. زیرا بسیار محکم و بادوام  و دارای سطحی صاف و یکدست است که هیچگونه پارگی در آن دیده نمی شود.
یکی از پرمصرف ترین نوع رنگ چرم، چرم گاو قهوه ای می باشد و با توجه به خاصیت تنفس پذیری بالایی که دارد و پا و بدن عرق نمی کند و باعث ایجاد بوی بد نمی شود.
این چرم های گاوی در مقایسه با سایر چرم ها جذب آب بسیار پایینی دارد، انعطاف و نرمی خاصی دارد و به همین دلیل باعث شده که انواع طرح و مدل ها را بتوان با آن ساخت. همچنین تراکم بالایی دارد و همین موضوع مقاومت آن را بالا برده و سطح صاف و براق،  یکی دیگر از ویژگی‌های چرم گاوی می باشد.
اگر شما هم جز مصرف ‌کنندگان این محصول هستید با کمی تحقیق و مطالعه می توانید نوع طبیعی آن را از مصنوعی تشخیص دهید. چرم طبیعی گاو معمولاً بوی خاصی دارد و اگر آن را بو کنید متوجه طبیعی و مصنوعی بودن آن می‌شوید. همچنین پشت  چرم های گاو دارای پرز و بافت های بسیار ریز می باشد که نوع مصنوعی ندارد.

فروش استثنائی چرم گاو ایرانی

فروش استثنائی چرم گاو ایرانی با توجه به تقاضا و استفاده روزافزون مردم از چرم گاوی، تولید این محصول نیز توسط شرکت های مختلف به صورت انبوه انجام می‌شود و تولیدکنندگان معمولاً بهترین چرم را با بهترین دباغی انجام می دهند و راهی بازار می کنند.
مجموعه ما یکی از عرضه ‌کنندگان این محصول با کیفیت می باشد که با فروش  چرم گاوی ایرانی به صورت ویژه و استثنائی سعی بر این دارد که قیمت های اضافی را حذف کند. تا مشتری به راحتی بتواند محصول را در طرح و رنگ دلخواه خریداری نمایند و رضایت و اطمینان مشتری را کسب کند.