توزیع مستقیم چرم ساق پای شترمرغ

چرم ساق پای شترمرغ یکی از چرم های اعیانی و لوکسی است که صرفا برای تولید محصولات چرمی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور تسهیل در دسترسی این چرم توزیع آن به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی می باشد. نبود واسطه ها بر قیمت یک محصول اثر مستقیم می گذارد، به همین دلیل توزیع بی واسطه و مستقیم فرصتی استثنایی محسوب می شود.

توزیع مستقیم چرم ساق پای شترمرغ

مشخصات چرم شترمرغ طرح دار باکیفیت

مشخصات چرم شترمرغ طرح دار باکیفیت

چرم شترمرغ طرح دار نسبت به دیگر چرم های طبیعی از ارجحیت بالایی برخوردار است، چون دارای تراکم بالایی می باشد. از جانبی دیگر چون تولید مثل و پرورش شتر مرغ نسبت به دیگر حیوانات مانند گاو سریع تر است میزان تولید آن هم بیشتر است.

چرم شتر مرغ را مانند چرم مار یا کروکدیل در دسته چرم های لوکس و گران قیمت قرار می دهند. این چرم با وجود نازک بودن از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

مشخصه دیگری که چرم شترمرغ را نسبت به دیگر حیوانات منحصر به فرد می کند طرح طبیعی هست که به روی آن دیده می شود. سطح چرم های شتر مرغ دارای برجستگی هایی می باشد که نشانگر محل غدد رشدی یای فولیکول می باشد که پرها از آن قسمت بیرون آمده اند.

قسمت های مختلف دیگری چون پاها مانند ساق و ران شتر مرغ هم جهت تولید چرم مورد استفاده قرار می گیرند. این قسمت ها نسبت به بدن از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد.

ویژگی های بارزی که این چرم دارد باعث دشه است تشخیص آن از چرم های صنعتی به آسانی صورت بگیرد، به همین دلیل حتی اگر تخصصی در این حوزه نداشته باشید، با کسب اطلاعاتی اندک در مورد مشخصات آن می توانید احتمال خرید محصول غیر اصل را برای خود به حداقل برسانید.

ویژگی هایی که این چرم دارد آن را برای تولید انواع محصولات چرم مانند، کیف، کفش، قاب موبایل، پوشاک و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار داد.

پرورش دهندگان شتر مرغ بعد از کشتار آن و جدا کردن پوست شتر مرغ ها آن ها برای دباغی به تولیدی و کارگاه های مخصوص منتقل می کنند تا برای تولید چرم مهیا شوند.

سفارش آسان چرم ساق پای شترمرغ

سفارش آسان چرم ساق پای شترمرغ همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، تشخیص اصالت چرم شتر مرغ نسبت به دیگر چرم ها کار آسان تری است، اما عاملی که نیاز است به آن توجه کنید درجه کیفیت آن می باشد. بلکه چرم های شتر مرغ موجود در بازار به دلیل تفاوت در فرایند دباغی از کیفیت های مختلفی برخوردار باشند.

در این میان سفارش چرم شترمرغ از منبعی معتبر و شناخته شده می تواند خیال خریداران را آسوده کند. غالب خریداران این محصول تولیدکنندگانی هستند که قصد تولید محصولات چرمی را با این چرم منحصر به فرد را دارند، به همین منظور سفارش عمده آن را جهت دسترسی آسان از طریق همین سایت مهیا کرده ایم.