توزیع مستقیم چرم شترمرغ ارزان

چرم شترمرغ ارزان از طریق شبکه توزیع به صورت مستقیم به فروش می رسد. این نوع چرم یکی از زیباترین چرم های موجود است که از پوست شترمرغ به دست آمده و از لوکس ترین و منحصر به فرد ترین انواع چرم در سطح جهان به شمار می رود. نرمی و لطافت دو مشخصه بارز چرم تهیه شده از پوست شتر مرغ است که آن را مناسب ساخت انواع کیف، پالتو، کت و کفش نموده است.

توزیع مستقیم چرم شترمرغ ارزان

مشخصات چرم پای شترمرغ باکیفیت

مشخصات چرم پای شترمرغ باکیفیت چرم به نوعی محصول تولید شده از پوست حیوانات گفته می شود که در دو نوع طبیعی و مصنوعی تهیه شده و چرم شتر مرغ در این میان به چرم های گروه اول تعلق دارد. انواع مصنوعات مانند کیف و کفش و پوشاک را می توان با استفاده از چرم پای شترمرغ تهیه کرد. 

در این قسمت از عضو شترمرغ شیار های رشته رشته ای وجود دارند که در کنار برجستگی های فولیکول های موجود در پر این حیوان از زیبایی خاصی برخوردار است.

این مشخصه در بین هیچ نوع از چرم های دیگر قابل مشاهده نبوده و از این رو چرم تهیه شده از پای این حیوان در نوع خود بی نظیر بوده و وسایل تهیه شده از آن از زیبایی فوق العاده برخوردار می باشند.

یکی از مشخصات چرم شتر مرغ آن است که پس از عمل دباغی نیز این چرم لطافت و نرمی خود را حفظ کرده و کیفیت خود را از دست نمی دهد. 

به این ترتیب چرم واقعی شتر مرغ را می توان به سهولت در بین انواع چرم شناخت و آن را از ارقام دیگر چرم متمایز ساخت.

دیگر این که این چرم از نظر کیفیت مانند چرم مار و کروکودیل بوده و جزء ارقام چرم طبیعی و لوکس به شمار می رود. 

از دیگر خصوصیات چرم فرآوری شده از پای شترمرغ دوام و استحکام بالای آن در عین نرمی و لطافت است که به آن ویژگی خاصی بخشیده و آن را در میان ارقام مشابه چرم متمایز ساخته است.

سفارش آسان چرم شترمرغ ارزان

سفارش آسان چرم شترمرغ ارزان چرم با واحدی با نام فوت یا پا به فروش می رسد. این مقدار در ایران برابر 28*28 سانتی متر مربع است که پس از آماده سازی مقدار مساحت چرم پشت آن ثبت شده و به این منظور جهت سفارش چرم شترمرغ می توان پشت هر واحد چرم را مشاهده کرد و سپس به خرید آن اقدام کرد. 

به این منظور برای سفارش آسان و ارزان چرم، تولید کنندگان محصولات چرمی مانند کفش، کیف، دستکش، پالتو و …..می توانند این کالا را به صورت عمده و کلی سفارش داده و در مقدار مورد نیاز خرید نمایند.