توزیع کننده چرم گاو ممتاز

توزیع کننده چرم گاو ممتاز محصول مورد نظر را به مشتریان خود عرضه می دهد. چرم گاوی طی فرآیندهای خاصی فرآوری می شود. دباغی یی از این مراحل می باشد. از این چرم در زمینه های تولید کیف و کفش و لباس استفاده می کنند. چرم گاوی از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. نرمی و لطافت این چرم منحصر به فرد بوده است.

توزیع کننده چرم گاو ممتاز

چرم گاو طبیعی چه مشخصاتی دارد؟

چرم گاو طبیعی چه مشخصاتی دارد؟ چرم گاو طبیعی دارای الیاف متراکم و فشرده می باشد. به همین دلیل این چرم ها از مقاومت خوبی برخوردار می باشند سطح چرم گاوی به صورت صاف و بدون گرین می باشد. این چرم نرم و لطیف می باشد و به همین دلیل از انعطاف پذیر خوبی بهره می برد. چرم گاوی دارای ضخامت بیشتری نیز است. این چرم به صورت خشک می باشد. گرین یا فول گرین چرمی است که لایه لایه نشده است بر روی چرم گاوی فرایند های خاصی را انجام می دهند و آن را به اشبالت تبدیل می کنند.

چرم گاوی از مشخصاتی دیگری که دارد این بوده که میزان جذب رطوبت آن نزدیک به صفر است. و به نوعی می توان گفت که خاصیت ضد آب دارد. چرم گاوی دارای مغز فشرده ای می باشد رنگ این قسمت تقریبا هم رنگ رویه چرم است. از این قسمت بیشتر برای درست کردن کیف، روکش مبل و در صورت نازک بودن برای درست کردن لباس استفاده می کنند.

سطح چرم گاوی طبیعی به صورت یکدست می باشد و در آن پارگی مشاهده نمی شود. پشت این چرم دارای پرز های یکسانی است. چرم گاوی کاربردی ترین و بیشترین استفاده را در سطح دنیا به خود اختصاص داده است. این چرم رخی سالم و یکنواختی را دارا می باشد. چرم اشبالت گاوی را از این چرم تولید می کنند رخ چرم اشبالت از نوع مخملی می باشد. 

فروشندگان بدون واسطه چرم گاو ممتاز

فروشندگان بدون واسطه چرم گاو ممتاز فروشندگان بدون واسطه چرم گاو ممتاز نمایندگی های متعددی هستند که به این صورت چرم را به مشتری خود عرضه می دهند در این روش چرم گاوی با قیمت مناسبی تهیه می شود. مشتریان گرم گاوی را به صورت مستقیم نیز می توانند سفارش دهند و برای طراحی های خاص خود از آن استفاده کنند. خرید عمده نیز یکی دیگر از روش های سفارش محصول مورد نظر بوده است.

فروش چرم گاو همان طور که گفته شد با روش های متعددی در سطح کشور صورت می گیرد تا مشتریان این چرم را به راحتی تهیه کنند. چرم گاوی را به صورت اینترنتی نیز می توان سفارش داد این روش یکی از روش ها مقرون به صرفه برای مشتریان چرم گاوی بوده است.