توزیع کنندگان عمده چرم گاوی درجه یک

امروزه چرم گاوی درجه یک یکی از محبوب ترین و مرغوب ترین نوع چرم طبیعی موجود در بازار جهانی می باشد. چرم گاوی درجه یک به علت زیبایی ظاهری که دارد دارای طرفدارانی از سراسر جهان می باشد. مرکز توزیع کنندگان عمده چرم گاوی درجه یک با کیفیت ترین انواع چرم طبیعی گاوی که بسیار زیبا و شیک می باشند را با قیمت مناسب و عمده در بازار پخش عرضه می کنند.

 

چرم گاوی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

چرم معمولا به دو صورت کلی تولید می شود: به صورت طبیعی و به صورت مصنوعی. چرم طبیعی معمولا از جنس حیواناتی همچون: گاو، شتر، گاومیش، گوسفند، بز، بز غاله و… تولید و عرضه می شود. چرم گاوی درجه یک از گروه چرم طبیعی می باشد و تمام مراحل دباغی را طی کرده است و آماده ساخت می باشد.

چرم گاوی درجه یک کاربرد های متعددی دارد و برای ساخت و تولید انواع کیف و کفش های مردانه و زنانه، انواع کیف ها، پوشاک، کلاه و دستکش و… مورد استفاده قرار گرفته است. چرم گاوی طبیعی دارای زیبایی بسیار خاصی می باشد و همین امر باعث محبوبیت بیش از حد چرم شده است. چرم گاوی درجه یک ویژگی های متعددی دارد همچون:

  • چرم گاوی درجه یک در مقابل رطوبت و حرارت کارایی و کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • چرم گاوی دارای ضخامت های مختلفی می باشد و بسته به نوع ضخامت چرم، کاربرد دارد.
  • چرم طبیعی دارای الیاف متراکمی می باشد و همین امر سبب مقاومت بالای چرم طبیعی شده است.
  • چرم طبیعی دارای بوی طبیعی می باشد و عاری از بوی مواد شیمیایی می باشد.

عرضه انواع چرم گاوی درجه یک

چرم دارای انواع متعددی می باشد و با کیفیت های مختلفی در بازار یافته می شود. چرم به علت کیفیت عالی آن کاربرد بسیار بالایی دارد و برای ساخت انواع متعددی از وسایل مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز عرضه چرم و انواع چرم گاوی درجه یک تمام انواع چرم های با کیفیت بالا را تولید و با قیمت های بسیار مناسب و استثنایی و به صورت عمده و بدون واسطه های سود جود در بازار به مشتری های خود عرضه می کند.

چرم گاوی درجه یک یکی از محبوب ترین انواع چرم موجود در بازار می باشد و به علت کیفیت و مزایای عالی که دارد از گروه پر فروش ترین نوع چرم به حساب می آید و دارای طرفدارانی از سراسر کشور می باشد.

مرکز عرضه انواع چرم گاوی درجه یک شما را برای خرید انواع چرم گاوی درجه یک از برند چرمساران saran leather چرم خام و چرم طبیعی با قیمت استثنایی دعوت می کند و رضایت شما را از کیفیت عالی این محصول بی نظیر تضمین می کند. برای آشنایی بیشتر با کیفیت عالی انواع چرم گاوی درجه یک با کارشناسان و مشاوران فروش ما ارتباط بر قرار کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.