تولید برق با استفاده از مخلوط پودر آلوورا و سیر

آلوئه گیاهی شبیه کاکتوس است که در آب و هوای گرم و خشک رشد می کند. این گیاه در مناطق نیمه گرمسیری در سراسر جهان از جمله مناطق مرزی جنوبی تگزاس، نیومکزیکو، آریزونا و کالیفرنیا کشت می شود.

آلوورا یک گیاه پر خاصیت است و پودر آلوورا نیز همانند گیاه آلوورا از خواص زیادی برای بدن نیز برخوردار است و همچنین پزشکان به استفاده از این گیاه پر خواص توصیه اکید دارند.

از نظر تاریخی، آلوئه برای بیماری های پوستی استفاده می شده است و تصور می شد که طاسی را بهبود می بخشد و باعث بهبود زخم می شود.

آلوئه به صورت موضعی (مالی روی پوست) و خوراکی استفاده می شود. استفاده موضعی از آلوئه برای آکنه، لیکن پلان (بثورات پوستی یا در دهان بسیار خارش دار)، فیبروز زیر مخاطی دهان، سندرم سوزش دهان، سوختگی ها و سمیت پوستی ناشی از تشعشع ترویج می شود.

لیمو عمانی از خانواده لیمو ترش است و از خواص زیادی برخوردار است. پودر لیمو عمانی نیز همانند خود لیمو عمانی از خواص زیادی برخوردار است که یکی از خواص این محصول به کاهش چشمگیر فشار خون می توان اشاره کرد.

مصرف خوراکی آلوئه برای کاهش وزن، دیابت، هپاتیت و بیماری التهابی روده (گروهی از شرایط ناشی از التهاب روده که شامل بیماری کرون و کولیت اولسراتیو می‌شود) ترویج می‌شود.

در سال 2002، سازمان غذا و داروی ایالات متحده حکمی صادر کرد که تولیدکنندگان را ملزم به حذف آلوئه از محصولات ملین بدون نسخه به دلیل کمبود اطلاعات ایمنی کرد.

سیر را می توان اکسیر جوانی نام برد و دلیل این نام گذاری به خواص بیشمار این محصول است. پودر سیر نیز همانند خود سیر از خواص زیادی برخوردار است. مشاهده شده پودر سیر در برخی افراد هنگام میل کردن در گلوی آنها گیر کرده. حال سوال این است که چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟ در انجا راه کارهایی را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

تعدادی از مطالعات سودمندی آلوئه ورا به عنوان یک مکمل غذایی یا یک محصول موضعی برای اهداف سلامتی در افراد را بررسی کرده‌اند.

تحقیقات بالینی نشان می دهد که استفاده موضعی از ژل مبتنی بر آلوئه دو بار در روز (همراه با صابون پزشکی و ژل ترتینوئین) ممکن است آکنه را بهبود بخشد.

پودر سوخاری یک محصول پر طرفداری است که در اکثر فست فوت ها برای درست کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی به شما عزیزان آموزش دهیم. چرا که این محصول برای اولین بار از کشور هلند بع دنیا معرفی شده و معرف همگان است.

تحقیقات بالینی نشان می دهد که استفاده موضعی از ژل آلوئه ممکن است بهبود سوختگی را تسریع کند. همچنین شواهدی وجود دارد که درمان با آلوئه ورا ممکن است درد ناشی از سوختگی را کاهش دهد.

تحقیقات نشان می دهد که استفاده موضعی از آلوئه ممکن است به افراد مبتلا به هرپس سیمپلکس، لیکن پلان یا پسوریازیس کمک کند.

سه کارآزمایی (با مجموع 236 شرکت‌کننده بزرگسال) استفاده از دوزهای خوراکی آلوئه ورا را برای علائم سندرم روده تحریک‌پذیر ارزیابی کرده‌اند. نتایج یک کارآزمایی سودمندی را نشان داد. دو کارآزمایی دیگر هیچ فایده ای از آلوئه ورا نسبت به دارونما نشان ندادند.

  • منابع:
    1. Aloe Vera
  • تبلیغات: 
    1. مردی که با پوشیدن کاپشن چرم مشهد به خاستگاری رفت
    2. اثرات مطلوب روتختی بر سلامتی
    3. شناخت هرچه بهتر انواع مبل چرم طبیعی
    4. تاثیر رنگ خیارشور بر مزه آن