تولید بهترین چرم شتر طبیعی

چرم شتر طبیعی مقاومتی بسیار بالاتر از چرم گاوی دارد. تولیدکننده بهترین چرم شتر طبیعی در برند چرمساران تلاش می‌کند محصولی باکیفیت را با قیمتی مناسب به دست مصرف‌کنندگان برساند. الیاف چرم شتر انسجامی ده برابر بیشتر از چرم گاو دارد، اما این موضوع مانع از لطافت و نرمی آن نشده است.

تولید بهترین چرم شتر طبیعی

همه چیز درباره مشخصات چرم شتر طبیعی

همه چیز درباره مشخصات چرم شتر طبیعی صنعت مد و پوشاک همواره از زیبایی، لطافت و طول عمر بالای انواع چرم طبیعی بهره برده است.تولید کننده چرم با شناسایی انواع سلیقه مصرف‌کنندگان، نیاز بازار و کاربردهای مختلف اقلام چرمی، به تولید چرم طبیعی می‌پردازد.برخی از حیوانات مانند گاو، گاومیش، بز، شتر، شترمرغ، مار، کروکودیل و… قابلیت استفاده در صنعت چرم سازی را دارند. چرم طبیعی از پوست دباغی شده هریک از این حیوانات تولید می‌شود.

چرم شتر یکی از انواع محبوب چرم طبیعی در صنعت پوشاک است. مقاومت بالا و طول عمر طولانی چرم طبیعی شتر موجب شده تا از آن برای ساخت انواع کیف، کفش، پالتو و امثال آن استفاده شود.پوست شتر به طور طبیعی دارای خط و خطوط منحصر به فردی است که در پوست دیگر حیوانات دیده نمی‌شود. رنگ پوست شتر با سایه روشن‌های قهوه‌ای همراه است. اگر پس از دباغی پوست شتر، از فرآیندهای صاف و صیقلی کردن، براق کردن و یا چاپ نقش بر روی آن استفاده نشود، چرم را در اصطلاح خام می‌گویند.

پیشرفت‌های صنعت چرم‌سازی این امکان را به تولیدکننده می‌دهد تا در صورت تمایل، چرم خام را با کیفیتی بالا رنگ کرده و یا دیگر فرآیندهای زیباسازی را بر روی آن پیاده کند. این کار هیچ لطمه‌ای به کیفیت، ماندگاری و اصالت چرم وارد نمی‌کند.

چرم شتر طبیعی برای آماده‌ شدن و ورود به مرحله دباغی در ابتدا خوب شسته و تمیز می‌شود. در مرحله آهک زنی، مو و دیگر ضایعات احتمالی از روی پوست زدوده می‌شود. برای زدودن آب آهک، چرم را وارد مرحله پرداخت می‌کنند. پس از آن چرم آماده ورود به مرحله دباغی است.شرکت چرمساران با بهره بردن از تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن، مرغوب‌ترین چرم طبیعی شتر را تولید می‌کند. کیفیت و اصالت چرم تولید شده توسط شرکت تضمین می‌شود.

صادرات کلی چرم شتر طبیعی

صادرات کلی چرم شتر طبیعی صادرات چرم یک تجارت پرسود و مطمئن در تمامی فصول سال است. باتوجه به اینکه امکان پرورش شتر فقط در اقلیم آب و هوایی خاصی امکان‌پذیر است، تولیدکنندگان کشورمان از فرصت استثنایی اقلیم گرم و خشک نواحی مرکزی ایران برای پرورش این حیوان ارزشمند استفاده می‌کنند.
چرم شتر تولید شده در ایران یکی از مرغوب‌ترین انواع چرم طبیعی است و بسیاری از علاقه‌مندان به منسوجات چرمی را به حداقل یک با امتحان کردن آن ترغیب می‌کند. البته هرکس با لطافت، نرمی و استحکام بالای چرم شتر آشنا شده باشد، دیگر به سراغ دیگر چرم‌های حیوانی نمی‌رود.
صادرات عمده چرم شتر بطور مستقیم و با استفاده از سایت‌های معتبر انجام می‌گیرد. شرکت چرمساران نیز امکان فروش آنلاین محصولات باکیفیت خود از جمله چرم شتر را برای مشتریان فراهم کرده است. قیمت روز و لحظه‌ای محصول در سایت قابل مشاهده است.