تولید کننده عمده چرم خام گاومیش

تولید کننده چرم خام گاومیش را به صورت عمده، مستقیم، فله ای و متری به فروش می رساند، که یک محصول بسیار با ارزش و کاربردی می باشد و هدفشان کمیت و کیفیت محصولاتی است که در داخل ایران تولید می شوند، که آن را به خریداران و بازاریان می فروشند و در نهایت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، یکی از محصولات پر درآمد می باشد که بهترین نوع آن از صادرات چرم گاومیش می باشد.

تولید کننده عمده چرم خام گاومیش

بهترین روش برای دباغی کردن پوست گاومیش

بهترین روش برای دباغی کردن پوست گاومیش بهترین روش برای دباغی کردن پوست گاومیش به این روش می باشد که باید ابتدا پوست جدا شده تازه را نمک زد و خشک کرد و بعد تمامی قسمت هایی که به صورت اضافه هستند را از پوست جدا کرده تا به صورت صاف و یکدست در بیاید.

بعد از سپری شدن مراحل بالا پوست را باید مدتی در آب خیس داد تا به پوستی کاملاً طبیعی دسترسی پیدا کنید سپس در دستگاهی به نام لش زدایی یعنی پاک کردن تمام چربی ها و مواد گوشتی از پوست که بین دو غلتک فلزی مانند و پلاستیکی شکل انجام می گیرد البته برخی این کار را با دست انجام می دهند.

به مرحله جدا کردن مو و پشم آن می رسید که نیاز به مقداری آب آهک دارد تا به وسیله آن مو زدایی را انجام داد، باید به این نکته توجه کنید که آهک را باید بعد از مو زدایی از روی پوست کامل برداشت زیرا باعث شکننده شدن و خشکی پوست می شود و باید از طریق اسید سولفوریک یا نمک آمونیم و برخی چیز های دیگر آهک را از بین برد.

پوست بعد از انجام دادن مراحل بالا نیاز دارد که لطافت و و زیبایی خاصی را به خود گیرد که باید توسط یک نمک قلیایی که به آن حمام قلیایی می گویند قرار بگیرد که سبب انعطاف پذیر شدن پوست نیز می شود.

بعد چربی های اضافه توسط هیدر و کسید سدیم به صورت صابون در می آیند وبا شستن در آب از بین می روند و در نهایت پوست چرم و صافی را دارید، چرم آماده شده را می توان به دلخواه برش داد و آن را بارنگ ها شیمیایی یا طبیعی رنگ کرد و مقداری روغن زد تا لطیف و نرم شود و مورد استفاده قرار گیرد.

عرضه مستقیم چرم خام گاومیش

عرضه مستقیم چرم خام گاومیش عرضه مستقیم چرم خام گاومیش یک روش برای بازاریابی و توزیع کالا و خدمات است و نیازی به واسطه نمی باشد، گاهی اوقات چرم خام گاومیش در بازار خرده فروشان پیدا نمی شود و می توان در عرضه مستقیم آن را به فروش رساند.

در عرضه چرم این محصولات را با برند و کیفیت بسیار خوب به خریداران و بازاریان عرضه می کنند و در نهایت به مصرف کنندگان ارائه می دهند و تعداد درخواست تقاضا از این عرضه را بالا می برند و سود بیشتری را کسب می کنند.