تولید کننده چرم شترمرغ ایرانی

تولید کننده چرم شترمرغ ایرانی محصول مورد نظر را به مشتریان خود عرضه می دهد. از چرم شتر مرغ برای درست کردن کالاهای لوکس و با کیفیت استفاده می کنند. مرغوبیت این چرم باعث شده تا قیمت خرید آن نسبت به چرم های دیگر بیشتر باشد. این چرم ضخیم و مقاوم می باشد. چرم شترمرغ در رنگ های متعددی تولید شده و در اختیار علاقمندان خود قرار می گیرد.

تولید کننده چرم شترمرغ ایرانی

همه چیز درباره چرم شترمرغ درجه یک

همه چیز درباره چرم شترمرغ درجه یک چرم شترمرغ را از پوست شتر مرغ تهیه می کنند زیبایی این چرم در بازار منحصر به فرد بوده است. چرم شترمرغ در رده چرم های لوکس و خاص قرار دارد. این چرم نرمی و لطافت منحصر به فردی را دارا می باشد در کشور های خارجی برای تزئینات داخل ماشین های لوکس از این چرم استفاده می کنند. ظاهر چرم شترمرغ دارای رخی بسیار زیبا است. 

چرم شترمرغ در مقایسه با دیگری چرم ها دارای چربی بر روی خود می باشد. چربی موجود بر روی پوست این حیوان میزان انعطاف پذیری و مقاومت آن را افزایش داده است. این چرم در برابر خشکی و ترک خوردگی مقاوم می باشد. چرم شترمرغ از خصوصیاتی دیگری که دارد این بوده که در موقع لمس کردن حس گرمی به دست می دهد. این چرم در برابر حرارت نیز مقاوم می باشد و به راحتی نمی سوزد.

مقاومت چرم شترمرغ شش برابر چرم گاوی می باشد چرم شترمرغ بر روی خود دارای برجستگی هایی بوده که به آن فولیکول گفته می شود وجود این برجستگی ها زیبایی چرم را دوچندان کرده است. این چرم بعد از کشتار حیوان و برش و پوست کنی به خوبی شسته شده و آهک بر روی چرم زده می شود سپس چرم را آهک زدایی می کنند و چرم وارد مرحله دباغی می شود. در دباغی این چرم از مواد معدنی و در برخی مواقع از مواد گیاهی استفاده می کنند. این چرم را در مرحله درام رنگ آمیزی می کنند.

این چرم خاصیت ضدآب هم دارد و آب به راحتی به داخل چرم نمی تواند نفوذ کند. در داخل کشور از این چرم برای درست کردن کیف و کفش و انواع کت نیز استفاده می کنند.

قیمت روز چرم شترمرغ ایرانی

قیمت روز چرم شترمرغ ایرانی قیمت روز چرم شترمرغ ایرانی در مراکز عرضه کننده موجود می باشد قیمت این چرم به کیفیت آن نیز وابسته می باشد هر چه قدر دباغی چرم با کیفیت بوده باشد قیمت چرم نیز بیشتر است. مشتریان این چرم را به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانند برای مصرف خود سفارش داده و از آن استفاده کنند.

فروش چرم شترمرغ بهتر است که به صورت عمده بوده باشد. قیمت چرم شترمرغ در این روش نیز مقرون به صرفه خواهد بود. این چرم را به صورت آنلاین نیز می توان سفارش داد. خرید اینترنتی برای مشتری مقرون به صرفه می باشد. بهم همین دلیل این روش خرید در کشور توصیه شده است.