تولید کننده چرم گاوی ارزان

پوست حیوانات یکی از با ارزش ترین کالا ها از قدیم الایام تا به امروز می باشد و از آن محصولات متنوعی مانند کفش، کیف، کت، کاپشن، جلد کتب و… تولید می شود. معمولاً چرم از پوست حیوانات اهلی مانند گوسفند، گاو، بز و میش، شترمرغ و…. تهیه می شود. تولید کننده چرم گاوی ارزان از بهترین و سالم ترین پوست گاو برای تهیه چرم استفاده نموده و با گسترش تولید و افزایش تولیدات چرم گاوی ارزان قیمت را به مشتریان عرضه می دارد. 

تولید کننده چرم گاوی ارزان

ناگفته هایی در مورد چرم گاوی الگانت

ناگفته هایی در مورد چرم گاوی الگانت چرم الگانت که از پوست گاوی و یا بزی به دست می آید از انواع چرم طبیعی محسوب می شود و جزء مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع چرم می باشد. کیفیت بالای الگانت به این خاطر است که از بالاترین لایه پوست به دست می آید و به همین علت جزء چرم های لوکس به حساب می آید. در این مطلب در خصوص چرم گاوی الگانت می پردازیم.

همان طور که گفته شد چرم گاوی الگانت از بهترین و با کیفیت ترین چرم های موجود در بازار محسوب می شود و علت این امر استفاده از پوست کاملاً سالم و بالاترین لایه پوست (TOP GRAIN) می باشد و جزء چرم های گران قیمت و لوکس به حساب می آید. در تولید چرم گاوی الگانت باید از پوست های کاملاً صاف و بدون هیچ گونه آسیب و لک استفاده شود. پس از کشتن گاو و جدا کردن پوست از بدن گاو مرحله زدودن مو و انجام مراحل دباغی می شود. این مرحله با دقت بالایی انجام می گردد تا کمترین آسیب به پوست وارد گردد. سپس توسط دستگاه رنگ مورد نظر بر روی چرم پاشیده می شود. محصول نهایی دارای یک طرف سطح صاف و براق و طرف دیگر سطحی پرز دار می باشد.

چرم الگانت بسیار نرم و منعطف بوده و در عین حال از استحکام کافی در برابر فشار، حرارت و… برخوردار می باشد. شاخصه اصلی چرم الگانت که چرم پوشان الگانت را با آن می شناسند داشتن لطافت و برق ملایم است که در مرحله نهایی به آن اضافه می گردد. کاربرد این چرم برای تولید انواع کیفی، کفش، لباس، دستکش، رومبلی و… است که محصولات زیبایی با این ساخته می شود.

عرضه کلی انواع چرم گاوی ارزان

عرضه کلی انواع چرم گاوی ارزان  تولید کننده چرم گاوی ارزان از مرغوب ترین پوست برای تولید چرم استفاده می نمایند همچنین با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و روش های نوین بهترین چرم را تولید و به بازار عرضه می نماید و علاوه بر تامین و رفع نیاز صنایع چرم دوزی این محصول را به کشور های مختلف صادر می کند. چرم های تولید ایران در بازار های جهانی به عنوان محصولی با کیفیت و استاندارد شناخته شده و به عنوان برند معروف فروش خوبی در این بازار ها دارد.

تولید کننده برای رفاه حال مشتریان عرضه چرم گاوی ارزان به صورت کلی و عمده را از طریق سایت اینترنتی و فروش غیر حضوری انجام می دهد تا مشتریان با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول آن را به صورت مستقیم با قیمت مناسب از تولید کننده تهیه نمایند.