تولید کننده چرم گاوی درجه یک

یکی از چرم های طبیعی ناب که توسط واحدهای تولیدکننده چرم به منصه تولید و ظهور رسیده و طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرده، چرم گاوی می باشد که در انواع چرم ساده و اشبالت به بازار عرضه شده و به عنوان یکی از چرم های ویژه صادراتی نیز شناخته شده است. البته نوع خاص این محصول مانند چرم گاوی درجه یک برای صادرات، مناسب به نظر رسیده و می توانید از این محصول برای خرید بهره مند شوید.

تولید کننده چرم گاوی درجه یک

همه چیز درباره چرم گاوی رنگی

همه چیز درباره چرم گاوی رنگی هر یک از افراد دارای تفاوت های سلیقه ای زیادی بوده و بنابراین برای انتخاب محصولی مانند چرم هم شاهد اختلاف نظر در آنها خواهیم بود، ممکن است برخی از آنها طرفدار چرم های رنگی باشند و تعدادی هم چرم های ساده و مشکی را بیشتر بپسندند، در هر صورت به تمامی سلیقه ها باید احترام گذاشت.
حال تولیدکنندگان محصولات چرمی با پی بردن به این حقیقت، سعی در ارائه محصولات چرمی متنوع تری داشته و بنابراین در کنار تولید چرم های ساده، به ساخت چرم های رنگی زیبا نیز پرداخته اند.

از جمله‌ی این محصولات می توان به چرم گاوی رنگی اشاره کرد که پس از دباغی شده، عملیات رنگرزی را در کارگاه های مخصوص طی کرده و در نتیجه با رنگ های متنوع و بی نظیر به نمایش درآمده است.

آنچه که لازم است در خصوص این محصول ذکر گردد، این است که چرم گاوی از بیشتری تنوع رنگی نسبت به چرم های دیگر برخوردار بوده و به همین دلیل مصارف بیشتری را در صنایع مختلف تولیدکننده مانند صنایع کیف و کفش، صنایع پوشاک، صنایع خودروسازی، مبلمان سازی و … پیدا کرده است.
همچنین می توان افزود که انواع رنگ های موجود از این چرم رنگی چشم نواز که باعث توجهات زیادی سمت این محصول شده اند، عبارتند از:

  1. چرم گاوی عسلی تیره و روشن
  2. چرم گاوی زرشکی
  3. چرم قهوه ای تیره و روشن
  4. چرم سرمه ای
  5. مشکی
  6. نارنجی
  7. خردلی

پخش چرم گاوی درجه یک به صورت مستقیم

پخش چرم گاوی درجه یک به صورت مستقیم پخش چرم گاوی درجه یک به صورت مستقیم توسط بزرگترین مراکز پخش و توزیع نظیر این مرکز صورت گرفته و می توانید این محصول بی نظیر را هر چه سریع تر انتخاب نمایید.
تمامی چرم های موجود در این مجموعه با توجه به شرایط عرضه مناسبی که به آنها اختصاص یافته، با بهترین قیمت به فروش رسیده و ضمناً اصل و یا اورجینال با چنین مشخصاتی می باشند:

  • چرم گاو طبیعی و اصل، هیچ اثر و نشانی از نخ را نداشته و اگر کوچکترین علامت نخ را در پشت آن دیدید، باید به اصالت آن شک کنید.
  • چرم مورد نظر اگر طبیعی باشد، نور منعکس شده را هم به صورت مات و هم به صورت براق در برخی قسمت ها نشان خواهد داد.
  • همچنین حس گرمای آن به دست منتقل شده و نرم به نظر می رسد.