تولید کننده چرم گاوی کراست

تولید کنندگان چرم گاوی کراست، به منظور پاسخگویی به نیاز بالا و عمده، اقدام به تولید انبوه چرم گاوی مرغوب با استانداردهای بروز می‌کنند. این چرم‌ها در انواع مختلفی برای کاربری‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. در این میان چرم گاوی کراست بسیار مورد تقاضا بوده و معمولا در رنگ‌های سفید، زرد و مشکی تولید می‌شود.

تولید کننده چرم گاوی کراست

همه چیز درباره چرم گاوی باکیفیت

همه چیز درباره چرم گاوی باکیفیت پوست گاو، پوست طبیعی و سفید نشده گاو است. رنگ اصلی پوست را حفظ می‌کند. پوست گاو غالباً به صورت چرم فرآوری می‌شود.

پس از کشته شدن یک گاو، پوست آن برداشته می‌شود. سپس نمک زده می‌شود و در حالت خام براساس اندازه و رنگ انتخاب می‌شود. در کارخانه چرم سازی، از روش سنتی برنزه سازی پوست استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که پوست نرم و کمتر در معرض بو است.

این باعث می شود که پوست گاو دوام بیشتری داشته باشد. سپس به طور طبیعی خشک می‌شود و بهترین پوست‌ها از بقیه جدا می‌شوند. با مواردی که نمی‌توان به طور کامل به عنوان وسایل تزئینی جدا کرد، به عنوان محصولات تکه ای استفاده می‌شود. اینها معمولاً قطعاتی هستند که آسیب دیده هستند (به عنوان مثال بریدگی‌ها و آسیب های دیگر به پوست در طول زندگی حیوان).

می‌توان پوست گاو را شبیه پوست‌هایی مانند پوست ببر یا گورخر رنگ کرد، اما رنگ آمیزی معمولاً برای پوست‌های گاو با کیفیت پایین اختصاص دارد. پوست‌های با بهترین کیفیت معمولاً در رنگهای طبیعی خود ارائه می‌شوند که براساس نژاد گاو ساخته می‌شوند.

خرید ارزان قیمت چرم گاوی کراست

خرید ارزان قیمت چرم گاوی کراست در تجارت دباغخانه ها، برای چرم، منشایی از پوست گاو در نظر گرفته شده است، که براق شده و شکل اصلی خود را معمولاً با فرایند برنزه سازی کروم، مناسب برای روکش مبلمان و فضای داخلی اتومبیل حفظ می‌کند. این نوع چرم رایج ترین و معمولاً ارزان ترین است. وقتی صحبت از پوست کامل است، اصطلاح عمومی “پنهان کردن” برای نشان دادن پوست هر حیوان در کل شکل آن است.

چرم گاو به طور کلی یکی از ارزان ترین نوع چرم است، حتی اگر چندین نوع و درجه کیفیت داشته باشد که می‌تواند تا حد زیادی بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد.

عامل دیگری که قیمت چرم گاوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد این واقعیت است که پوست گاو یکی از رایج ترین پوست های موجود در بازار است، زیرا گاو توسط صنایع غذایی به طور گسترده ای استفاده می‌شود و پوست آن ماده زائدی است که قیمت نسبتاً کمی دارد.

برعکس، پوست گوساله، گاو نر که از نظر طرح دارای ویژگی های کیفی بالاتری هستند و به دلیل اینکه کمتر در بازار موجود است، از ارزش بیشتری برخوردار هستند. لذا برای خرید چرم گاوی باید این اطلاعات را در نظر بگیرید تا خریدی بهتر داشته باشید.