تولید کنندگان چرم گاوی اصل

این روزها در کشورمان افراد زیادی وجود دارند که به عنوان تولیدکنندگان چرم گاوی اصل به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع این متریال را به بازار عرضه می نمایند. همانگونه که می دانید از چرم طبیعی برای دوخت انواع کیف، کفش، کمربند و … استفاده های فراوانی می شود و با وجود اینکه امروزه انواع مختلفی از چرم های مصنوعی تولید شده است، اما چرم گاوی اصل همچنان طرفداران خاص خود را داشته و محصولاتی که توسط آن تولید می شوند بسیار پرفروش هستند.

تولید کنندگان چرم گاوی اصل

چرم گاوی اصل ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

چرم گاوی اصل ممتاز چه مشخصاتی دارد؟ به طور کلی چرم طبیعی از دباغی کردن پوست خام حیواناتی مانند گاو، بز، گوسفند، شتر مرغ و … تولید می شود و به سبب استحکام و دوام بالا و همچنین زیبایی منحصر به فردی که دارد، بسیار مورد توجه تولیدکنندگان محصولات چرمی قرار گرفته است.
یکی از بهترین نوع این چرم ها که استفاده از آن برای تولید محصولات چرمی رواج فراوانی دارد، چرم گاوی می باشد. و اما یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است در این زمینه مطرح شود این است که چرم گاوی اصل ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات این چرم اشاره می کنیم:

  • چرم گاوی دارای ضخامت بسیار خوبی بوده و چون سطح سختی دارد، از آن برای ساخت محصولاتی مانند کیف اداری چرم، کیف لپ تاپ، کیف پول و کمربند استفاده شده و می توان برای سالهای سال از آن استفاده نمود.
  • چرم گاوی اصل دارای الیاف متراکم می باشد و همین امر دوام و استحکام آن را افزایش داده است.
  • سطح این چرم نرم و صاف می باشد.

راهنمای خرید چرم گاوی اشبالت اصل

راهنمای خرید چرم گاوی اشبالت اصل خرید چرم گاوی همچنان در کشورمان رونق فراوانی دارد و این محصول مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان مطرح انواع کیف قرار گرفته است. یکی از بهترین نوع محصولاتی که در این زمینه وجود دارد، چرم گاوی اشبالت است.
این چرم دارای ظاهری شبیه مخمل بوده و ظرافت کمتری نسبت به سایر نمونه های آن دارد. در واقع می توان گفت چرم اشبالت از ورقه کردن چرم های ضخیم گاوی به دست می آید. لایه داخلی و لایه میانی چرم گاوی را اشبالت می نامند.
در هنگام خرید این چرم باید به موارد مختلفی دقت نمایید تا بتوانید یک انتخاب ناب و عالی انجام دهید. به عنوان مثال چرم اشبالت با کیفیت و اصل، دارای یک رویه یکدست و هماهنگ می باشد.
همچنین در قسمت پشت آن پرزهای کوتاهی وجود داشته که به صورت منظم و هماهنگ در کنار هم قرار گرفته اند. این چرم دارای انعطاف بسیار بالایی بوده و به هیچ عنوان شکننده نیست و به راحتی می توان از آن برای دوخت انواع کیف و کفش استفاده نمود و از زیبایی آن بهره مند شد.