تولید کنندگان چرم گاوی رنگی طبیعی

تولید کنندگان چرم گاوی رنگی طبیعی  شرکت های خاصی هستند که این محصول را به بازار فروش خود عرضه می دهند. چرم گاوی طبیعی دارای الیاف فشرده و متراکم می باشد. به این دلیل این چرم مقاومت بالایی دارد. سطح چرم گاوی صاف می باشد چرم گاوی بدون گرین می باشد. از این چرم در زمینه های متعددی استفاده می کنند. 

تولید کنندگان چرم گاوی رنگی طبیعی

آنچه باید از چرم گاوی رنگی ممتاز بدانید

آنچه باید از چرم گاوی رنگی ممتاز بدانید بیشترین کاربرد چرم گاوی در طراحی و ساخت کفش مردانه و زنانه بوده است. این چرم یک چرم طبیعی می باشد. از این چرم در ساخت کیف ها متعددی نیز استفاده می کنند. چرم گاوی خاصیت نرم و خشک را دارا می باشد. چرم  گاوی از انعطاف پذیری خوبی نیز برخوردار می باشد که این عامل باعث شده تا هنرمند به راحتی از آن استفاده کند. چرم گاوی در مقایسه با چرم های دیگر ضخیم تر بوده است. این چرم از دوام و مقاومت بیشتری برخوردار می باشد.

ساخت و ساز چرم باید به درستی بوده باشد تا به خوبی مورد استفاده قرار گیرد چرم گاوی در رنگ بندی های متعددی در بازار فروش وجود دارد که در زیر به چند مورد از این رنگ های اشاره می شود:

  1. خردلی
  2. زرشکی
  3. سرمه ای
  4. عسلی تیره
  5. عسلی روشن
  6. مشکی
  7. نارنجی
  8. 7 فوت
  9. 8 فوت

گزینه های گفته شده رنگبندی های چرم گاوی در بازار فروش می باشد که هر کدام یک از این رنگ ها در زمینه خاصی به کار برده می شود. چرم گاوی از خصوصیاتی که دارد این بوده که از نرمی و لطافت خوبی برخوردار است. میزان کیفیت این چرم به مراحل دباغی بستگی دارد که هر گه قدر این فرآیند به خوبی روی چرم صورت گیرد کیفیت آن مناسب خواهد بود.

چرم گاوی خاصیت ضد آب نیز دارد و آب در این چرم نفوذ نمی کند. رنگ چرم گاوی روشن و شفاف می باشد. این چرم در برابر حرارت نیز مقاوم می باشد و به راحتی آتش نمی گیرد. چرم گاوی از استحکام بالایی نیز بهره می برد به همین دلیل از آن در جهت درست کردن انواع لوازم شخصی اداری استفاده می کنند.

فروشندگان معتبر چرم گاوی طبیعی

فروشندگان معتبر چرم گاوی طبیعی فروشندگان معتبر چرم گاوی طبیعی نمایندگی های متعددی هستند که با روشهای متعددی این چرم را به مشتریان خود در کشور عرضه می دهند. چرم گاوی را مشتری به صورت مستقیم نیز می تواند سفارش دهد در این صورت چرم با هزینه مناسبی تهیه می شود. برای خرید چرم گاوی اصل باید به صورت بدون واسطه اقدام کرد در این صورت چرم اصل  با قیمت مناسبی تهیه می شود.

فروش چرم گاوی به صورت عمده و فله ای نیز در سطح کشور امکان پذیر بوده است در این روش نیز چرم با هزینه مناسبی به دست مشتری می رسد.