تولید کنندگان چرم گاو اعلا

چرم گاو یکی از پرمصرف ترین و مرغوب ‌ترین نمونه چرم‌ های موجود در بازار می ‌باشد که توسط تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور تولید و عرضه می‌گردد، تولید کنندگان چرم گاو اعلا با استفاده از بهترین پوست گاوی این نمونه چرم را در کیفیت بالا و در رنگ ‌های متنوع و متناسب با نیاز بازار تولید می‌کنند و با عرضه و پخش آنها به مراکز تولید کننده محصولات چرمی زمینه خرید و تولید محصولات لوکس را فراهم می ‌نمایند. 

تولید کنندگان چرم گاو اعلا

آنچه باید از چرم گاو رنگی بدانید

آنچه باید از چرم گاو رنگی بدانید چرم به نوعی پارچه و یا محصولی گفته می شود که از دباغی پوست حیوانات مختلف از جمله خزندگان، پرندگان و حیوانات دیگری مانند گاو، گوسفند، بز و سایر حیواناتی که دارای پوست های مرغوب و باکیفیت می باشند به دست می ‌آید. 

همان‌طور که گفته شد یکی از بهترین و باکیفیت‌ ترین انواع نمونه‌ های چرم، چرم گاو می ‌باشد که بسیاری از تولید کنندگان از آن برای تولید محصولات مختلف از جمله پوشاک مانند کیف، کفش، دستکش و غیره استفاده می‌ کنند. 

چرم گاو که دارای رنگ ‌های مختلفی می باشد به شیوه‌ های صنعتی و سنتی تولید می گردد و دارای مراحل مختلفی می ‌باشد. 

تولید چرم گاو رنگی شامل 4 مرحله تبدیل چرم خام به سالامبور، تبدیل سالامبور به وت بلوت، تبدیل وت بلوت به کراست و تبدیل کراست به چرم می باشد که هرکدام از آنها دارای کیفیت ‌های بالا و با ارزش‌ اقتصادی متفاوت می ‌باشند. 

یکی از انواع چرم گاو رنگی،  چرم اشبالت می ‌باشد که از لایه درونی پوست گاو حاصل شده و به ‌صورت پرز مانند تولید می ‌گردد و برای بسیاری از محصولات از جمله کفش، کیف، دستبند، بند ساعت، چکمه و… مورد استفاده قرار می ‌گیرد. 

در مراحل پایانی تولید چرم گاو از رنگ‌ های شیمیایی برای رنگ دار کردن انواع مختلف آنها استفاده می ‌کنند و با رنگ‌های متنوع از قبیل عسلی، قهوه ‌ای، مشکی، سرمه ای و سایر رنگ های مورد نیاز تولید می ‌شوند و با بهترین سطح کیفی در اختیار بازار قرار می گیرند. 

فروشندگان معتبر چرم گاو اعلا

فروشندگان معتبر چرم گاو اعلا فروشندگان زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به فروش چرم گاو اعلا در سطح وسیعی می ‌پردازند و این فروشندگان کیفیت بالا و قیمت مناسب را سرلوحه کار فروش محصولات خود قرار داده‌ اند. 

متقاضیانی که قصد خرید چرم گاو اعلا را از فروشندگان معتبر شهر یا محل زندگی خود دارند، می‌ توانند از طریق این سایت و یا از طریق سرچ در گوگل با فروشندگان چرمی از جمله چرم گاو آشنا شده و با برقراری ارتباط سفارش ‌های خود را به آنها عرضه نمایند. 

اکثر فروشندگان معتبر چرم گاو اعلا با ایجاد سایت ‌های  فروش آنلاین، محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز عرضه می کنند و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت‌ های فروش آنها محصولات خود را خریداری نمایند.