تولید کنندگان چرم گاو ایرانی

تولید کنندگان چرم گاو ایرانی با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته عملیات فرآوری این محصول را به بهترین شکل انجام می دهند و پس از سورت و رنگ شدن راهی بازار فروش می شود که با توجه به کاربرد فراوان در تهیه وسایل مختلف از فروش بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. با استفاده از چرم گاوی درجه یک انواع پوشاک، کیف و کفش و … را تولید می کنند.

تولید کنندگان چرم گاو ایرانی

همه چیز درباره چرم گاو باکیفیت

همه چیز درباره چرم گاو باکیفیت چرم گاوی با کیفیت و درجه یک دارای چه مشخصات و ویژگی هایی می باشد؟

  • این چرم دارای بافتیو الیافی متراکم و فشرده می باشد و بسیار مستحکم و مقاوم است.
  • دارای سطحی صاف و یکنواخت بوده و در پشت چرم نیز پرزهای منظم و یکسانی مشاهده می شود.
  • این محصول با توجه به ضخامت بالا بسیار نرم و لطیف می باشد.
  • چرم گاوی در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاومت خوبی دارد.

چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر ضخامت بیشتری داشته و از این محصول برای تهیه انواع کفش و چکمه همچنین پالتو و کیف استفاده می شود. چرم گاوی یکی از پر مصرف ترین انواع چرم های سنگین محسوب می شود و امروزه از انواع ساده و طرح دار آن برای تهیه انواع پارچه های مبلی همچنین پوشاک و البسه مختلف مردانه و زنانه استفاده می کنند. این محصول علاوه بر طراحی شیک و زیبا از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشد و تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد.

خرید ارزان قیمت چرم گاو ایرانی

خرید ارزان قیمت چرم گاو ایرانی خرید چرم گاو ایرانی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان و مقرون به صرفه از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد. در این مرکز شرایط بسیار راحت و آسانی برای مشتری فراهم شده است تا بتواند در مدت زمان کوتاه محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهد و با ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد و امروزه با توحه به مزایای زیاد بسیاری از مشتریان خرید اینترنتی را ترجیح می دهند.

قیمت چرم گاوی ایرانی به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش تولید و سورت این چرم، ساده و یا طرح دار بودن آن، میزان و حجم خرید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.
قیمت انواع چرم طبیعی در خرید و فروش هایی که به شکل کلی و یا مستقیم انجام می شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند.