تولید کنندگان چرم گاو مشهد

تولید کنندگان چرم گاو مشهد با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا توانسته تغییر شگرفی در این صنعت ایجاد کنند. این محصول به دو صورت ساده و طرح دار تولید و برای تهیه انواع کفش و کیف از آن استفاده می کند. این چرم مزایای و طول عمر بالایی دارد

تولید کنندگان چرم گاو مشهد

مزایای منحصر به فرد چرم گاو اصل

مزایای منحصر به فرد چرم گاو اصل


چرم گاوی محبوب ترین و رایج ترین انواع چرم طبیعی می باشد که در برابر پارگی، سوراخ شدگی بسیار مقاوم است. از استحکام کششی بالایی برخوردار بوده و به عنوان عایق حرارتی بسیار خوبی است. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و بسیار قدیمی می باشد امروزه درصد زیادی از تولیدات چرم سازی مربوط به این چرم می باشد. چرم گاوی به طور میانگین قیمت بالاتری را نسبت به چرم شتری و یا چرم های بزی دارا هستند.

چرم گاوی به عنوان چرم با دوام و مقاوم می باشد. از آن برای تهیه انواع دستکش ایمنی و کاربردهای شیمیایی و تهیه کفش استفاده می کنند، این نوع چرم دارای الیاف متراکم است به همین دلیل مقاومت بالایی دارد، سطح آن صاف و در اصطلاح بدون گرین می باشد، بر اساس مورد مصرف به صورت نرم و خشک در ضخامت های متفاوت ارائه می شود، کاربرد عمومی آن در تهیه کفش و انواع کیف گاهی در تهیه لباس و دستکش هم از آن استفاده می گردد.

یکی از مهمترین و بارزترین خصوصیات انواع چرم گاوی درجه یک ضخامت و مقاومت بالای این نوع چرم می باشد زیرا چرم گاوی دارای الیاف متراکمی می باشد. این نوع چرم دارای ضخامت های متفاوتی بوده که از هر نوع آن می توان برای تولید محصولات متعددی استفاده نمود. این نوع از چرم دارای بالاترین مقاومت و دوام بوده و زیبایی خاص و منحصر به فردی را دارد که از آن برای زیره و رویه کفش، تسمه، کیف های چرم و … استفاده می شود.

توزیع مستقیم چرم گاو مشهد

توزیع مستقیم چرم گاو مشهد

توزیع چرم گاو اصل مشهد با بالاترین کیفیت جهت تولید محصولات صنعتی، کیف و کفش تولید می گردد. توزیع و خرید مستقیم مزایای بسیاری دارد از جمله می توان به مزایای زیر اشاره نمود:

  • تحویل و دریافت انواع چرم در کمترین زمان
  • خرید هر نوع چرمی در رنگ و طرح های مختلف به دلیل تنوع بالای این محصول
  • امکان ارسال چرم های مختلف به دورترین و نزدیکترین نقاط کشور
  • خریدی راحت با کم کردن هزینه های رفت و آمد

با توجه به موارد مذکور بسیاری از مشتریان انواع چرم های مورد نظر خود را از طریق وب سایت های اینترنتی خریداری می نمایند. چرم های مصنوعی در بازارهای شهری دارای قیمت پایین تری نسبت به چرم طبیعی می باشد و می توان از هر نوع از این چرم ها برای تولید محصولات متنوعی استفاده نمود..