خرید آسان چرم بز عمده

برای داشتن یک محصول تولید شده از چرم طبیعی شناخت ارقام اصل و همچنین اطمینان از کیفیت آن اهمیت زیادی دارد. با توجه به تنوع تولید و عرضه انواع چرم، آشنایی با بهترین ارقام موجود در بازار اهمیت زیادی برای تولید کنندگان دارد. یکی از ارقام پرکاربرد، چرم بز عمده است که ما قصد داریم به بررسی ویژگی های کیفی آن بپردازیم. همچنین شرایط خرید آسان و ارزان نمونه های فرآوری شده در بازار داخلی را عنوان خواهیم کرد.

خرید آسان چرم بز عمده

شناخت بهتر چرم بزی طرح دار

شناخت بهتر چرم بزی طرح دار صنعت چرم با قدمت چند صد ساله در صنعت مد همچنان یکی از پرطرفدارترین مواد اولیه برای تولید انواع محصولات شیک به شمار می رود. در یک دسته بندی کلی این محصولات در سه رده چرم های سبک، نیمه سنگین و سنگین قرار می گیرند. به عنوان مثال چرم بزی در گروه اول یعنی چرم های سبک، چرم گوسفندی نیمه سنگین و چرم گاوی، در گروه چرم های سنگین قرار می گیرند.
چرم بزی ضمن داشتن مقاومت بسیار زیاد در برابر رطوبت، دارای تراکم الیاف کمتری نسبت به انواع چرم گاوی است. بر روی سطح این محصول محل خروج موی بز کاملاً قابل مشاهده است که همین موضوع یکی از شیوه های تشخیص ارقام اصل آن است.
در یک دسته بندی کلی چرم های بزی تولیدی به دو گروه خشک و نرم تقسیم بندی می شوند که اغلب در صنعت تولید کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرند. گفتنی است که این محصولات از نظر شکل ظاهری و رنگ نیز دارای تنوع زیادی هستند.
در این بین چرم بزی مشکی، قهوه ای، عسلی و طوسی نمونه های پرطرفدار در صنعت کفش هستند. انواع چرم بزی طرح دار نیز اغلب برای تهیه و ساخت کیف های زنانه اسپرت، مجلسی و کیف های دستی و اداری به کار گرفته می شوند.

راهنمای خرید چرم بز عمده

راهنمای خرید چرم بز عمده برای خرید چرم بز اصل و طبیعی فاکتور و معیارهای مختلفی را باید مدنظر قرار دهید. در سفارشات و خریدهای عمده، بدون شک شناخت تامین کننده و خرید از مراکز معتبر اهمیت زیادی در اطمینان از کیفیت این محصولات دارد. برخی از مهمترین مواردی که در خرید چرم بز و دیگر ارقام تولیدی باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • وجود برآمدگی های بسیار ریز بر روی سطح چرم بزی
  • نرم و انعطاف پذیری این محصول نسبت به دیگر چرم های طبیعی
  • کیفیت رنگ رویه چرم که نقش مهمی در کیفیت محصول تولیدی دارد.
  • نوع دباغی چرم که می تواند تعیین کننده قیمت فروش هر متر آن نیز باشد.

در بازار داخلی انواع چرم بزی عمده به دو صورت خام و رنگ شده در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد. در این بین استعلام قیمت روز و آگاهی از بهترین برندهای تولیدی نقش مهمی در دستیابی به جدیدترین محصولات با کمترین قیمت ها خواهند داشت.