خرید ارزان چرم ساق پای شترمرغ

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات چرمی، اقدام به خرید ارزان و مناسب چرم ساق پای شترمرغ نموده و توسط آن بسیاری از محصولات چرمی زیبا را تولید نموده و آن را در دسترس علاقمندان قرار می دهند. البته این چرم به سبب اینکه دارای ابعاد کوچکتری نسبت به سایر نمونه های چرم است، معمولاً برای طراحی، تزئین سایر محصولات چرمی و صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است که این چرم دارای رنگ های بسیار زیبا و چشم نوازی می باشد.

خرید ارزان چرم ساق پای شترمرغ

اطلاعاتی درباره چرم شترمرغ کراست

اطلاعاتی درباره چرم شترمرغ کراست یکی از محصولاتی که از شترمرغ به دست می آید و از آن برای تولید بسیاری از محصولات چرمی مانند کیف و کفش استفاده می شود، چرم شترمرغ کراست می باشد. پوست کراست شتر مرغ محصولی است که تا تبدیل شدن به چرم طبیعی و اصل، تنها یک قدم فاصله دارد. در واقع می توان گفت کراست همان چرم خامی است که از شترمرغ به دست آمده و عملیات دباغی بر روی آن انجام نشده و هنوز به صورت چرم در نیامده است و همین امر سبب بها و قیمت ارزان آن نسبت به سایر محصولات موجود شده است.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که چرم کراست شتر مرغ تمامی ویژگی ها و خواص مربوط به چرم اصیل و طبیعی را دارا می باشد. به عنوان مثال از قدرت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و با گذر زمان دچار فساد و خرابی نمی شود.
پس از اینکه پوست شترمرغ از آن جدا شد، آن را به خوبی قوام داده و تمامی بافت های زنده پوست را از بین می بروند و به محصولی که در این مرحله به دست می آید چرم کراست گفته می شود.
این چرم به سبب قیمت ارزان و مقاومت و استحکام بالای خویش، متقاضی بسیار زیادی برای خرید دارا می باشد.

جدید ترین قیمت چرم ساق پای شترمرغ

جدید ترین قیمت چرم ساق پای شترمرغ یکی از بهترین قسمت های شتر مرغ که می توان از آن چرم بسیار خوبی به دست آورد، ساق پای این پرنده می باشد. این چرم دارای صفحات فلسی و بسیار شبیه به پوست مارمولک است و به سبب ویژگی های منحصر به فردی که در ظاهر خود دارد، بسیار مورد توجه تولیدکنندگان محصولات چرمی قرار گرفته است.
شایان ذکر است که این قسمت از چرم شترمرغ بسیار محکم و بادوام است و حتی اگر سالهای سال از محصولی که توسط آن ساخته شده استفاده نمایید، هیچگونه تغییری در ساختار آن به وجود نمی آید.
برای اطلاع از جدید ترین قیمت چرم ساق پای شترمرغ با کارشناسان ما در این مجموعه اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نمایید.