خرید مستقیم چرم خام گاو

امروزه اغلب مردم جهان ماده چرم را به خوبی می شناسند. این ماده در واقع از دباغی پوست حیوانات مختلفی نظیر، گاو، بز، تمساح و برخی حیوانات آبزی به دست می آيد.به طور کلی چرم دارای انواع گوناگونی بوده که یکی از آن ها چرم خام گاوی می باشد. از چرم خام استفاده های زیادی برای تزئین و جلوه دادن یک مکان و همچنین برای دوخت کیف و کفش استفاده های بسیار زیادی می شود از این رو کارخانجات بسیار زیادی این محصول را تولید و به روش های گوناگون در اختیار مردم قرار می دهند.

خرید مستقیم چرم خام گاو

شاخصه های بارز چرم خام گاو باکیفیت

شاخصه های بارز چرم خام گاو باکیفیت در ابتدا نیاز است بدانید که چرم خام با پروسه تولید خاصی ساخته می شود. برای مثال در روند تولید چرم خام گاو مراحل دباغی صورت نمی گیرد و رنگی بر روی این چرم استفاده نمی شود. همان طور که از نام آن پیداست این چرم خام می باشد.

چرم خام در تناسب با چرم های گاوی دباغی شده عمر کمتری را به خود اختصاص داده است به گونه ای که اغلب عمر استفاده از این ماده بین ۶ تا ۱۸ ماه می باشد که این موضوع در تناسب با چرم های دیگر کاملا متفاوت است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که چرم خام  دارد کیفیت بسیار خوب این محصول است که همانند چرم انعطاف پذیر بوده و همچنین دارای خاصیت شکنندگی بسیار پایین تری دارد. چرم گاو ضخیم دارای ویژگی های بیشتری نسبت به چرم های دیگر است از این رو قیمت نسبتا گران تری دارد. برای مثال چرم خام گاو ضخیم مقاومت بسیار زیادی را در برابر حریق دارد که این موضوع به طرفداران این چرم افزوده است.

قیمت انواع چرم خام گاو ضخیم

قیمت انواع چرم خام گاو ضخیم همان طور که گفته شد امروزه شرکت های بسیار زیادی به تولید انواع چرم خام می پردازند. این شرکت ها با بهره گیری از تمامی روش های تولید جهانی سبک جدید و متنوع تری را در کشور ما آغاز کرده اند که مسیر این روند تولید بسیار همواره بوده است.

این شرکت ها با ارائه دو روش فروش کار مردم را برای خرید انواع چرم آسوده ساخته اند که این موضوع باعث شده است تا مقدار تقاضای چرم نیز بسیار بالا برود. یکی از روش های فروش این شرکت ها عرضه فروشگاه های سراسر کشور است که این روند از گذشته تا کنون پابرجا بوده است.

اما دومین روش فروش، فروش از طریق وب سایت این شرکت ها بوده که مردم با خرید بدون واسطه می توانند از شرکت ها این محصولات را تهیه کنند. مردم می توانند با مراجعه به وب سایت ها علاوه بر بهره مند شدن از قیمت چرم خام در حین خرید از خدمات گوناگون و متنوعی نیز برخوردار شوند.