خرید مستقیم چرم شترمرغ عمده

چرم یک محصول کاملا طبیعی است که از پوست بدن حیوانات یا پرندگان تولید می شود. این محصول دارای انواع مختلفی است که بر اساس پوست مورد استفاده در تولید، میزان ضخامت و شکل ظاهری آن دسته بندی می گردد. چرم شترمرغ، یکی از نمونه های خاص این محصول است، که چرم گرانی به حساب می آید. شرکت های پخش مستقیم، چرم شترمرغ عمده را با نرخ خیلی مناسبی به خریداران آن ارائه می دهند.

خرید مستقیم چرم شترمرغ عمده

3 مورد از کاربردهای چرم پای شترمرغ

3 مورد از کاربردهای چرم پای شترمرغ شترمرغ یکی از گونه های پرندگان است که جثه خیلی بزرگی دارد. اما به دلیل وزن زیاد و بال های کوچکش توانایی پرواز کردن ندارد. تمام قسمت های بدن این پرنده، اعم از پوست، گوشت و پر آن مصارف خیلی زیادی دارد، به همین دلیل هم پرورش دادن آن یک فعالیت اقتصادی و تولیدی خیلی پرسود است.

از پوست نسبتا ضخیم این پرنده چرمی تولید می شود، که در دسته چرمهای نیمه سنگین قرار می گیرد. این محصول، یک نوع چرم لوکس و لاکچری است که نرخ خیلی بالایی دارد.

چرا که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده، کیفیت خوبی دارد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است. به علاوه چرم شترمرغ به فراوانی چرم گاو و گوسفند در دسترس نیست.

پوست بخش های مختلف بدن شترمرغ، دارای ضخامت های مختلفی است. اما از همه آن ها چرم تولید می شود. یک نمونه از این محصولات، چرم پای این پرنده است.

3 مورد از کاربرد های چرم پای شترمرغ، ساخت انواع و اقسام کیف و کیف پول های زیبای زنانه و مردانه، کفش های شیک و زیبای مجلسی و قاب موبایل یا تبلت است. این محصول دارای گره های طبیعی بر روی سطح خود می باشد، که بر زیبایی و جذابیت آن اضافه کرده اند.

چرم شتر مرغ در رنگ های متعددی وجود دارد که همگی زیبا و کاربردی هستند.

قیمت روز چرم شترمرغ عمده

قیمت روز چرم شترمرغ عمده انواع گوناگون چرم، بسته به نوع حیوانی که از پوستش برای تولید آن ها استفاده می شود، قیمت های مختلفی دارند. در این بین چرم شترمرغ یکی از نمونه های بسیار با ارزش این محصول است که قیمت بالایی دارد.

به روز ترین نرخ و قیمت چرم شترمرغ در بازار های داخلی کشور ما، توسط اصناف این حرفه تعیین می گردد، که شما می توانید از راه های مختلفی از این نرخ مطلع شوید.

مراکز عرضه کننده چرم شترمرغ عمده، این محصول را به صورت کلی یا جزئی، با قیمت های مختلفی ارائه می دهند.

شما می توانید برای خرید این نوع چرم، از فروشگاه های آنلاین موجود در بستر فضای مجازی استفاده کنید. ما در این سایت آماده ارائه خدمات برای فروش این محصول هستیم.