خرید مستقیم چرم گاوی ارزان

چرم پوست بدن حیواناتی مانند گاو و بز و …بوده که پس از دباغی و یا پاکسازی حاصل می گردد که دارای چند لایه می باشد و برای کیف و کفش و کاپشن استفاده می شود. دارای رنگ های تیره بوده و بوی بدی دارد که به مرور زمان از بین می رود.از دیرباز تاکنون استفاده از چرم در بین مردم وجود داشته است و مردم همیشه جنس چرم را بر دیگر اجناس ترجیح می دهند‌.برای تهیه چرم گاوی ارزان می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرد و خرید خود را به صورت اینترنتی سفارش داد.

خرید مستقیم چرم گاوی ارزان

مزایای استفاده از چرم گاوی برای تولید کیف

مزایای استفاده از چرم گاوی برای تولید کیف چرم گاوی دارای استحکام و ضخامت زیادی است و سه لایه بوده و می توان برای تولید انواع کیف و کفش مورد استفاده قرار گیرد و هر سایز و نوع کیفی را با آن درست کرد این چرم ها انتخاب مناسبی برای آقایان می باشد چون اکثرا به رنگ تیره می باشد از کیف های جاکارتی گرفته تا کیف های بزرگ و کوله پشتی همه را می توان با این چرم ها دوخت کرد عمر این چرم ها طولانی بوده و برای مدت زیادی قابل استفاده هستند.

این چرم ها را می توان به صورت ماشینی دوخت کرد و حتی با دوخت دست نیز به مصرف رساند.در کیف های ماشین دوز دوخت های آن ریز بوده و استحکام کمتری دارد اما می توان این کیف ها را با دست دوخت کرد و از عمر طولانی و استحکام بالایی برخوردارند و هر چه دوخت ها مرتب تر باشد طول عمر این کزف ها نیز بیشتر می شود.

برای تهیه این چرم گاوی ارزان می توان خرید چرم خود را به صورت اینترنتی انجام داد و آن را به قیمت درب کارخانه خرید کرد.و از مزایای خریدی راحت و کم هزینه بهره برد.

مراکز توزیع چرم گاوی ارزان

مراکز توزیع چرم گاوی ارزان توزیع چرم در کل کشور صورت می گیرد و مرکز اصلی آن تولید کننده های این چرم می باشد امروزه این صنعت رونق گرفته و کیف های چرم دست دوزی که به وجود آمده اند این کار را پر رونق کرده اند و باعث شده تا همه در سنین مختلف از این چرم ها در رنگ های گوناگون استفاده کنند.

این چرم ها نیاز به نگهداری ویژه ای دارند و اگر برای کفش استفاده شوند باید مرتب توسط واکس و روغن های مخصوص نرم شوند تا خشک و شکسته نشود.قیمت این چرم ها به نسبت بالابوده چون زحمت زیادی دارد و برای تولید آن هزینه زیادی مصرف می شود

ولی برای تهیه آن ها به قیمت عمده و درب کار خانه کافی است در سایت های معتبر سفارش خرید خود را ثبت کرد و آن را درب منزل راحت تحویل گرفت. و بهای کمی را نسبت به بازار پرداخت کرد و هدف اصلی آن ها رضایت مشتری است.