خرید مستقیم چرم گاوی اشبالت

خرید مستقیم چرم گاوی اشبالت از طریق نمایندگی و شرکت های بازرگانی برتر در کیفیت اصل با قیمت مناسب انجام می شود. پخش و فروش انواع چرم گاوی اشبالت از طریق تولیدکنندگان و مراکز فروش معتبر در کیفیت مرغوب به روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود

خرید مستقیم چرم گاوی اشبالت

3 ویژگی چرم گاوی ساده باکیفیت

3 ویژگی چرم گاوی ساده باکیفیت چرم گاوی ساده در کیفیت مرغوب از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد و به صورت گسترده در تولید انواع کیف ها و کفش و … استفاده می شود.

3 ویژگی چرم گاوی ساده با کیفیت عبارتند از:

  1. سطح آن صاف و بدون گرین می باشد
  2. دارای الیافی متراکم و فشرده است به همین دلیل مقاومت بالایی دارد
  3. چرم گاوی در مقایسه با چرم بزی و گوسفند از ضخامت بیشتری برخوردار است به همین دلیل دوام و ماندگاری زیادی دارد.

چرم گاوی کابردهای زیادی در تولیدات کفش های مردانه، زنانه، بچگانه و … دارد و برای تولید انواع کیف ها و دستکش های زنانه و مردانه از آن به صورت گسترده استفاده می شود.

چرم گاوی از دوام و پایداری خیلی دارد و موارد مصرفی به صورت نرم و خشک در ضخامت های متفاوتی ارائه می شود.

چرم اشبالت در بین افراد به چرم گاوی محکم و مقاوم شناخته می شود و در صنعت کفش بسیار استفاده می شود

استحکام کششی این چرم گاوی بین 8 تا 25 نیوتن بر میلی متر مربع است و این چرم از دستگاه های مخصوص پردازش می شود.

این نمونه از چرم از لایه دوم چرم گاوی به وجود می آید و رنگ های متنوع و حالت نرمی دارد که باعث می شود جذابیت بیشتری در آن احساس کنند.

انواع مختلف کیف و کفش درجه یک تولید می شود که از جنس چرم گاوی اشبالت است و این محصول یکی از محصولات پرمصرف برای تولید کیف و کفش به شمار می رود.

تجارت بیشتر کیف و کفش چرم گاوی به دلیل مرغوبیت بیشتر نقش خیلی موثری در وضعیت اقتصادی کشور به ارمغان می آورد.

صادرات کلی چرم گاوی اشبالت

صادرات کلی چرم گاوی اشبالت

صادرات کلی چرم گاوی اشبالت در کیفیت بالا از طریق کارخانه ها و تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بی واسطه در عالیترین کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی انجام می شود.

مراکز فروش تهران یکی از مراکز های بزرگ صادرات چرم گاوی اصل و طبیعی می باشد که نقش بسیار مهم در تعیین قیمت چرم خام اشبالت را دارد و بازار گسترده ای  در خرید و فروش چرم اصل می باشد.

صادرکنندگان بزرگ در بازار ایران در زمینه صادرات چرم گاوی خام کفشی پیشگام هستند و به صورت گسترده چرم گاوی را از کشور به کشورهای مختلف صادر می کنند. چرم گاو ایران بیشترین صادرات را به کشورهای دیگر دارد و نقش به سزایی در پیشرفت کشور ایفا می کند.