خرید مستقیم چرم گاوی اصل

چرم گاوی اصل امروزه بر اساس کیفیت و نوع و حتی ضخامت خود به قسمت های مختلفی تقسیم بندی می شود. چرم سبک، چرم سنگین، چرم نیمه سنگین از جمله دسته بندی های مختلف این محصول می باشد که انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه افراد و خریداران دارد.

خرید مستقیم چرم گاوی اصل

چرم گاوی را با چرم شترمرغ مقایسه کنید؟

چرم گاوی را با چرم شترمرغ مقایسه کنید؟ توزیع کننده چرم همیشه سعی دارد محصولی را به بازار عرضه کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد که دارای بهترین کیفیت و خواص باشد تا بتواند علاوه بر حفظ مشتریان خود بر میزان مشتریان خود بیفزاید.

چرم گاو محصولی است که طی فرآیند های مختلفی از پوست گاو به دست می آید و در ابتدا پوست باید توسط فرد کارکشته ای دباغی شود به طوری که کوچکترین آسیبی به پوست وارد نشود که البته در این روش امکان اسیب رسیدن به پوست نسبت به روش صنعتی و با استفاده از دستگاه به مراتب بیشتر است.

چرم گاوی به صورت نرم و خشک ودر ضخامت های متفاوت تولید می شود و به دلیل مقاومت بالایی که دارد بیشتر در تولید کیف و کفش و دستکش به کار برده می شود.

اگر چه پوست گاو ضخیم است و دوام بیشتری دارد اما در مقایسه با سایر چرم ها انعطاف پذیری و کشش کمتری دارد با این وجود به دلیل ماندگاری بالا و مقاوم بودن و عایق بودن در برابر سرما تا به امروز پرکاربردترین چرم در میان سایر چرم ها به شمار می رود و می توان سالیان سال از آن استفاده کرد.

به طور کلی چرم ها به دو دسته ی طبیعی و مصنوعی نیز تقسیم می شوند، چرم طبیعی چرمی است که به صورت سنتی توسط دباغ از حیوانات تهیه می شود و امروزه به دلیل گران بودن این نوع چرم نمونه ی مصنوعی آن هم به بازار آمده است که نسبت به چرم طبیعی از کیفیت پایین تری برخوردار است.

توزیع کننده بهترین چرم گاوی اصل

توزیع کننده بهترین چرم گاوی اصل خرید چرم گاوی اصل به روش های متفاوت امکان پذیر است که بستگی به نظر و سلیقه مشتریان عزیز دارد برخی از افراد که به بازارها و مراکز ارائه کننده دسترسی ندارند می توانند به روش های غیر حضوری این محصول را خریداری کنند. چرم گاوی یک نوع چرم‌ می باشد که به صورت کاملا طبیعی دباغی شده تا حالت طبیعی و موهای روی پوست ماندگاری داشته باشد و به صورت کاملا زینتی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت انواع چرم گاوی در مقایسه با چرم بز و گوسفندی پایین تر است‌ و به همین دلیل فراوان ترین چرم در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.در میان چرم های بز و گوسفند و گوساله چرم گاو از محبوبیت و موارد مصرف بالاتری برخوردار است.

امروزه مراکز و کارخانه های بسیاری به تولید انواع چرم خام و طبیعی مشغول هستند و محصول خود را با بالاترین کیفیت و در برند های مختلف روانه بازار می کنند که یکی از محبوب ترین و معروف ترین آن ها برند چرمساران می باشد.