خرید مستقیم چرم گاو اعلا

مجموعه ما یکی از بهترین تولید کنندگان چرم گاو اعلا در کشور می باشد و همیشه توانسته است که رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب نماید چرا که همیشه محصولی با کیفیت را به بازار عرضه می کند. یکی از مزیت های محصولات کا آن است که در فروش محصولات ما دست بسیاری از واسطه ها کوتاه شده است و از این رو محصولات با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردند زیرا فروش محصولات ما به صورت مستقیم است. 

خرید مستقیم چرم گاو اعلا

نکات کلیدی در انتخاب چرم گاو خام

نکات کلیدی در انتخاب چرم گاو خام در مورد خرید چرم گاو خام نکاتی وجود دارد که بهتر است با آن ها آشنا شوید تا بتوانید خریدی عاقلانه و هوشمندانه داشته باشید. چرم گاو به دلایل مختلف می تواند کیفیت داشته باشد یا نداشته باشد که یکی از این دلایل محل رشد گاو می باشد، به این صورت که گاو هایی که در گاوداری های صنعتی رشد می کنند به صورتی دائمی تحت مراقب دامپزشکان هستند و به همین دلیل داری پوستی صاف و با کیفیت هستند.

اما گاو هایی که در روستا ها و محیط هایی از این قبیل زندگی می کنند ممکن است دچار بیماری های پوستی شوند و یا حتی بدن آن ها با شاخ و برگ درختان برخورد پیدا می کند که بعث می شود زخم هایی روی پوستشان ایجاد شود که اگر بخواهند از این چرم ها استفاده کنند ترک های باقی مانده را با مواد مصنوعی می پوشانند.

نکته بعدی آن است که اگر شما چرم گاو را از کشتار گاه های مدرن خریداری بفرمایید در پشت چرم هیچ اثراتی از چاقو و بریدگی نخواهید دید چرا که به صورت بادکنکی از بدن گاو شده اند. اما اگر چرم در قصابی هایی محلی از پوست گاو شده باشد اثرات چاقو بر پشت چرم مشخص خواهد بود، البته که روی چرم ممکن است آسیبی ندیده باشد. به صورت کلی کیفیت چرم خام تاثیر زیادی بر کیفیت محصول نهایی دارد و همانطور که مشاهده کردید پرسه کیفیت چرم از زمان آغاز زندگی یک گاو شروع می شود.

پخش مستقیم چرم گاو اعلا

پخش مستقیم چرم گاو اعلا محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند اما ممکن است وقتی که شما قیمت ها را مقایسه می کنید ببینید که محصولات ما از دیگر مراکز ارزان تر است. علت این امر آن است که محصولات ما به صورت مستقیم به فروش می رسند و دست واسطه ها در این بین کوتاه می باشد و همین باعث می شود که محصول با قیمت اصلی به دست مشتری برسد.

سال های زیادی است که در کنار شما مشتریان گرامی مشغول فعالیت می باشیم و به پخش چرم گاو در سراسر کشور می پردازیم. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.