خرید مستقیم چرم گاو صادراتی

چرم گاو جزو بهترین چرم هایی است که در ایران تولید می شود، روش های گوناگونی برای خرید این نوع چرم گاو وجود دارد اما توصیه می شود یک خریدار چرم گاو صادراتی را خریداری کند، در سال بخش عمده ای از تولیدات کارخانه ها به کشور های دیگر صادر می شود و این چرم های گاو می تواند بهترین کیفیت را در بین چرم ها داشته باشد، یکی از مهم ترین روش خرید این نوع چرم گاو، خرید به صورت مستقیم است. 

خرید مستقیم چرم گاو صادراتی

3 ویژگی چرم گاوی طرح دار باکیفیت

3 ویژگی چرم گاوی طرح دار باکیفیت چرم گاوی طرح دار ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به 3 تا از مهم ترین ویژگی های این چرم ها اشاره می شود. 

  1. اولین ویژگی های نوع چرم گاوی تراکم بالای آن ها است چرم گاوی حتی نسبت به چرم گوساله تراکم بیشتزس دارد و الیاف آن ها از بهترین کیفیت ها برخوردار است، چرم گوساله به دلیل تراکم بسیار زیادی که دارد صاف یکدست می باشد و هیچ گونه برجستگی بر روی این نوع چرم ها وجود ندارد، چرم گاوی طرح دار از بهترین و زیباترین چرم هایی است که در ایران تولید می شود و یکی از مهم ترین ویژگی های آن تنوع در رنگبندی آن است. 
  2. دومین ویژگی این نوع چرم تنوع در ضخامت آن ها می باشد، ضخامت چرم گاوی در اندازه های مختلفی تولید می شود و این نیز بستگی به تولید کنندگان دارد اما نکته مهم اینجا است که ضخامت چرم گاوی بر روی نرمی و خشک بودن آن تاثیرات زیادی دارد، چرم های نرم و خشک گاوی هر کدام موارد استفاده متفاوتی دارند و به همین دلیل تولید کنندگان هر دو نوع چرم گاوی را تولید کرده و هر دو را به بازار های ایران توزیع می کنند. 
  3. این نوع چرم های گاوی ویژگی های دیگری نیز دارند و یکی از این ویژگی های این است که چرم گاوی فول گرین است، فول گرین، چرمی است که رخ های آن سابیده نشده است و این موضوع در طول عمر آن و کاربرد های آن تاثیرات گسترده و زیادی دارد. 

قیمت روز انواع چرم گاو صادراتی

قیمت روز انواع چرم گاو صادراتی قیمت چرم گاوی در ایران به چندین عامل بستگی دارد و هر عامل می تواند در تعیین نوع چرم گاوی تاثیر بگذارد، چرم گاوی از تنوع زیادی تشکیل شده است که این تنوع نیز از قیمت های مختلفی برخوردار است و هر نوع از این چرم های گاوی کاربرد، قیمت و ویژگی های مخصوص خود را دارند. 

چرم گاوی را می توان به صورت اینترنتی و مستقیم خریداری کرد، خرید چرم گاوی بیشتر از سایت های اینترنتی انجام می شود، سایت های اینترنتی را فروشندگان ایجاد می کند و این سایت ها می تواند برای خریدار خریدی راحت و سریع را به ارمغان بیاورند.