خرید ویژه چرم ساق پای شترمرغ

چرم ساق پای شترمرغ یکی از با کیفیت ترین انواع چرم های طبیعی است که قیمت نسبتا مناسبی دارد. در خرید ویژه چرم پای شترمرغ، می توانید رنگ های بسیار متنوعی از این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید و به دلیل قیمت پایین تر این محصول در خرید ویژه می توانید در هزینه های خرید و قیمت تمام شده محصولات تولید شده از این چرم از این محصول صرفه جویی نمایید. 

خرید ویژه چرم ساق پای شترمرغ

خصوصیات ویژه چرم شترمرغ کراست درجه یک

خصوصیات ویژه چرم شترمرغ کراست درجه یک چرم شترمرغ کراس درجه یک معمولاً از پوست ران شترمرغ گرفته می‌شود و تولید آن به این صورت است که بعد از اینکه پوست ران را به طور کامل از جا کندند، آن را به صورت کامل درباغی نموده و سپس در رنگهای متفاوتی وارد بازار می‌کنند. مشخصات این چرم می توان موارد زیر را نام برد: 

  • ضد آب بودن: یکی از خصوصیات ویژه چرم شترمرغ کراست این است که این محصول کاملاً ضد آب است آب را به داخل خود جذب نکرده و آن را دفع میکند. این خصوصیت این محصول را می توانید در هنگام خرید و با امتحان کردن چند قطره آب روی این محصول امتحان کنید و اگر محصول آب را از خود دفع نمود، نشان از باکیفیت بودن و درجه یک بودن آن است. 
  • بافت منحصر به فرد: یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های چرم شترمرغ کراست بافت منحصر به فرد این محصول است که کاملاً با سایر طرح های چرم های مختلف متفاوت است. بافت این محصول به گونه ای است که در بعضی از قسمت ها طرح ها بیشتر و فشرده تر هستند و در برخی دیگر از قسمت‌ها طرح ها از یکدیگر فاصله بیشتری دارند. 
  • اندازه چرم: یکی از خصوصیات چرم ساق پای شترمرغ درجه یک این است که این محصول باید اندازه نسبتاً بزرگی داشته باشد و برای تولید این محصول دور ساق پای شترمرغ باید بیشتر از ۳۰ سانتیمتر باشد، زیرا اگر از ابعاد کوچکتری برخوردار باشد، ممکن است چرم به دست آمده برای انجام کارهای بزرگتر کاربرد نداشته باشد و نتوان از آن به خوبی استفاده نمود. 

پخش مستقیم انواع چرم ساق پای شترمرغ

پخش مستقیم انواع چرم ساق پای شترمرغ پخش مستقیم انواع چرم ساق پای شترمرغ در رنگهای گوناگون و اندازه‌های بسیار مختلفی انجام می پذیرد و افراد می توانند با خرید این محصول آن را در محصولات چرمی متفاوت مانند کیف و کفش و حتی محصولات کوچکتر مانند سرکلیدی و … به کار برند که زیبایی چشمگیری خواهد داشت. 

پخش چرم شترمرغ به صورت مستقیم باعث می شود در هنگام خرید این محصول دست دلالان مختلف کوتاه شود و با خرید مستقیم می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری نمایید.