خرید ویژه چرم شترمرغ درجه یک

چرم شترمرغ یکی از گونه های ارزشمند چرم حیوانی بوده که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این چرم، نظیر وزن سبک، استحکام و ظرافت بالا، از جایگاه ویژه ای در میان علاقه مندان به چرم  طبیعی قرار گرفته است.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید چرم شترمرغ درجه یک خواهند داشت.  بنابراین فروشندگان چرم، شرایط خرید ویژه برای چرم شتر مرغ، فراهم آورده اند تا در این راستا خرید برای عموم مردم امکان پذیر  گردد.

خرید ویژه چرم شترمرغ درجه یک

اطلاعاتی درباره چرم شترمرغ طرح دار

اطلاعاتی درباره چرم شترمرغ طرح دار

در حقیقت چرم شتر مرغ از جمله چرم های گران قیمت می باشد و دلیل آن، دوام بالا و قابلیت هایی بوده که چرم شتر مرغ نسبت به سایر چرم  های حیوانی خواهد داشت. البته بر روی سطح  چرم شتر مرغ به صورت طبیعی برجستگی هایی مشاهده می شود که دلیل این برجستگی ها، فولیکول هایی بوده که محل قرار گرفتن پر بر روی پوست  شتر مرغ می باشد. یا بخشی از چرم شتر مزغ هم  مربط به محل ساق آن می باشد و  همین امر  هم موجب ایجاد طرحی بی نظیر بر روی سطح این نمونه از چرم بی نظیر می باشد.

البته می توان علاوه بر طرح موجود بر روی چرم شترمرغ که به صورت طبیعی ایجاد شده، طرح های دیگری را هم به صورت صنعتی ایجاد نمود تا محصولات تولید شده  با چرم طرح دار جلوه بهتری داشته باشند.

از این رو پس از عملیات مختلف بر روی پوست شتر مرغ آن را به مرحله کراست می رسانند. در این حالت پوست شترمرغ تحت عملیات چرم قرار گرفته است و صرفا مراحل چاپ روی چرم  و پس از آن  رنگرزی چرم باقی مانده است. و  از این رو چرم کراست شده  شترمرغ  را در زیر دستگاه های چاپ، قرار داده  تا نقوش چاپ سنگی، پوست ماری و  غیره را بر سطح چرم ایحاد نموده و  در این راستا چرم شترمرغ طرح  دار تولید گردد.

مرکز فروش انواع چرم شترمرغ درجه یک

مرکز فروش انواع چرم شترمرغ درجه یک

در حقیقت چرم شترمرغ نمونه ای از چرم های طبیعی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در واقع این چرم طبیعی که از ترا‌کم و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد، در ابعاد رنگ و ضخامت های متفاوتی تولید می گردد.

و با توجه به تنوع بالایی که چرم شترمرغ داشته، از آن می توان برای تولید کیف، پالتو، کاپشن و کلیه منسوجات چرمی باکیفیت استفاده نمود.

از این رو  تولید کنندگان محصولات چرمی با مراجعه به مرکز فروش چرم شترمرغ درجه یک، می توانند گونه های مختلف این چرم را مشاهده نموده و از طریق این مرکز فروش محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.