خرید ویژه چرم کراست رنگی

در فرایند دباغی کردن قبل از آن که چرم طبیعی آماده استفاده شود مرحله ای را پشت سر می گذارد به اسم کراست که از حالت خام بودن خارج شده است. امروزه چرم های کراست رنگی کاربردهای گوناگونی دارند و خرید آن ها با رونق بالایی رو به رو شده است. خرید ویژه چرم کراست رنگی اصل را می توانید از طریق مرکز فروش معتبر این محصول تجربه کنید.

خرید ویژه چرم کراست رنگی

اطلاعاتی درباره مشخصات چرم گاوی رنگی

اطلاعاتی درباره مشخصات چرم گاوی رنگی چرم ها جزو ورق های پر کاربردی هستند که در دوسته طبیعی و صنعتی تقسیم بندی می شوند. چرم گاوی رنگی که در این بخش می خواهیم اطلاعاتی درباره آن ارائه بدهیم، یکی ازچرم های طبیعی و پر کاربردی محسوب می شود، به گونه ای که چیزی نزدیک به 65 درصد از محصولات چرمی طبیعی از این چرم گاوی تولید می شوند.

امروزه به منظور تنوع دهی به رنگ بندی های این چرم طبیعی آن را رنگ می کنند. برای این منظور در فرایند دباغی نیاز است زمانی که پوست به مرحله ای رسد که به آن کراست می گویند، جهت رنگ آمیزی آن اقدام می شود. به همین دلیل امروزه شاهد رنگبندی های متنوعی از چرم های گاوی هستیم.

از چرم های گاوی رنگی جهت تولید محصولات چرمی چون: کیف، کفش، کیف پول، کمربند و بسیار موارد دیگر اشاره کرد. از جانبی دیگر چرم های گاوی به دلیل سطح شکل پذیری که دارند برش و طرح دهی به آن برای کارهای هنری حکاکی گزینه مناسبی هستند.

یکی از ویژگی هایی که چرم گاوی را مناسب برای تولید کفش و یا لباس های چرمی کرده است، منافذ ریزی است که در سطح آن وجود دارد. این منافذ به دلیل نفس کشیدن پوست در فصل سرد بدن را به خوبی گرم می کنند و در فصل گرم که هوای محیط گرم است جریان هوا را به گونه ای کنترل می کند که احساس خنکی می کنید.

برندهای معروفی در دنیا هستند که برای تولید محصولات چرمی خود استفاده از چرم گاوی را در اولویت قرار می دهند و روز به روز شاهد افزایش تولید این محصول در رنگ های مختلف هستیم.

مرکز فروش انواع چرم کراست رنگی

مرکز فروش انواع چرم کراست رنگی چرم کراست رنگی به دلیل آن که فرایند دباغی به طور کامل به روی آن صورت نگرفته است قیمت مناسب تری نسبت به چرم های دیگر دارد و از جانبی قابلیت رنگ پذیری آن باعث تنوع زیادی از رنگ ها شده است.

برای آن که محصولی که خریداری می کنید از قیمت مناسبی برخوردار باشد نیاز است از طریق مرکز فروش چرم کراست اقدام کرد.

فروش این محصول بیشتر به خریدارانی است که خود تولیدکنندگان محصولات چرمی هستند و با استفاده از این چرم قصد رونق بخشیدن به تولیدات خود را دارند.