خرید ویژه چرم گاوی خام

بسیاری از محصولات چرمی موجود در بازار، از چرم گاوی خام تولید شده اند. استحکام بالا، کیفیت ویژه و قیمت مناسب این چرم طبیعی از جمله دلایلی است که موجب استفاده فراوان از آن شده است. امروزه می توانیم انواع تولیدات چرمی چون کیف، کفش، کمربند، جاکلیدی، روکش موبایل و… را در بازار مشاهده کنیم که از چرم گاو تهیه شده اند. اگر قصد خرید عمده چرم گاوی خام را دارید می توانید از طریق این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید ویژه چرم گاوی خام

درباره خصوصیات چرم گاوی رنگی بدانيم

درباره خصوصیات چرم گاوی رنگی بدانيم در سال های اخیر و با افزایش استفاده از چرم های طبیعی و مصنوعی برای تولید محصولات مختلف، استفاده از چرم های رنگی گسترش چشمگیری پیدا کرده است. در این میان چرم گاوی رنگی به عنوان یک چرم طبیعی رنگ‌آمیزی شده علاقه‌مندان بسیاری دارد.

رنگرزی چرم گاوی بیشتر به منظور افزایش تنوع ظاهری این محصول صورت می‌گیرد. البته با این کار مقاومت چرم در برابر رطوبت نیز افزایش پیدا می‌کند. معمولا از مواد معدنی و آلی برای رنگ کردن چرم گاو استفاده می‌شود. این رنگ ها از نظر قدرت رنگ آمیزی با یکدیگر تفاوت دارند و هر یک تأثیرات مختلفی بر چرم بر جای می‌گذارند. بعضی از این رنگ ها به تمام قسمت های چرم نفوذ می‌کنند و برخی نیز بیشتر سطوح خارجی را پوشش می‌دهند.

از آن جایی که به دلیل رنگ کردن چرم احتمال سفت شدن آن وجود دارد، همیشه بعد از این کار چرم را با روغن نرم می‌کند. به این ترتیب علاوه بر افزایش انعطاف پذیری چرم، مقاومت آن در برابر رطوبت و گرما نیز بالا می رود.

با توجه به این نکات می‌توانیم به خصوصیات کلی چرم رنگی گاوی پی ببریم. این محصول علاوه بر برخورداری از رنگ های متنوع، در برابر رطوبت، فشار و گرما مقاوم است. همچنین چرم رنگی گاوی همچون دیگر انواع چرم گاوی دارای سطحی یکنواخت می باشد. البته از آن جایی که این چرم، محصولی طبیعی است در بخش های مختلف از ضخامت های متفاوتی برخوردار می باشد.

صادر کنندگان برتر چرم گاوی خام

صادر کنندگان برتر چرم گاوی خام صادرات چرم گاوی را می‌توانیم از جمله فعالیت‌هایی به شمار آوریم که می‌توانند در توسعه اقتصادی نقش مهمی داشته باشند. زیرا با توجه به قیمت بالای چرم و کالاهای چرمی انتظار می‌رود که تجارت این محصولات با سودآوری بالایی همراه باشد.

در حال حاضر بخش اعظم چرم موجود در کشور به صورت خام به نقاط دیگر جهان صادر می‌شود. در صورتی که با فرآوری و تولید محصولات چرمی، افزایش سود حاصل از صادرات تا چندین برابر امکان پذیر می باشد.

امروزه برخی از صادرکنندگان برتر چرم گاوی علاوه بر صادرات این محصول به صورت خام، چرم فرآوری شده را نیز به کشورهای مختلف صادر می‌کنند. گسترش چنین فعالیت هایی علاوه بر کمک به رشد صنعت چرم کشور، می تواند بر افزایش میزان ارزآوری و رشد اقتصاد غیرنفتی تاثیر زیادی داشته باشد.