خرید ویژه چرم گاوی ضخیم اشبالت

چرم گاوی یکی از مرغوبترین نمونه‌ های چرم می ‌باشد که با کیفیت ‌های مختلف و ضخامت های گوناگونی عرضه می ‌گردد و دارای مصارف بسیار زیادی می ‌باشد، خرید ویژه چرم گاوی ضخیم اشبالت از طریق این سایت امکانپذیر می باشد و در خرید این نمونه چرم خریدار می ‌تواند آن را با کیفیت بالا، قیمت مناسب، ماندگاری و ویژگی ‌های خاص خریداری کرده و از انتخاب این محصول رضایت کامل داشته باشد. 

خرید ویژه چرم گاوی ضخیم اشبالت

خصوصیات ویژه چرم گاوی اشبالت

خصوصیات ویژه چرم گاوی اشبالت چرم یکی محصولات پرطرفدار و باکیفیت می ‌باشد که دارای انواع مختلف بوده و از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد و به دلیل دارا بودن ویژگی ‌های خاص و منحصر به فرد استفاده از آن برای لوازم لوکس بسیار شیک می ‌باشد و به همین علت دارای کاربردهای بسیار زیاد و طرفداران زیادی می ‌باشد. 

چرم از دباغی پوست حیوانات مختلف بدست می ‌آید و دارای انواع مختلفی از قبیل چرم گاوی، چرم مار، چرم شترمرغ، چرم گوسفندی و غیره می ‌باشد که هرکدام دارای ویژگی ‌های خاص و منحصر به ‌فردی بوده و استفاده از آنها بستگی به سلیقه و طراح و تهیه کنندگان محصولات چرمی دارد. 

یکی از نمونه چرم‌ های مرغوب در بازار، چرم گاوی اشبالت می ‌باشد که دارای ویژگی‌ های خاصی است که در ادامه به معرفی آن می ‌پردازیم. 

  • این نمونه چرم از لایه درونی پوست گاو به وجود می ‌آید و دارای پرزهای زیادی بوده که به ‌عنوان شاخصه ‌ای برای این نمونه محسوب می شود. 
  • چرم اشبالت گاوی دارای الیاف متراکم بوده که به دلیل دارا بودن این الیاف متراکم از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. 
  • چرم گاوی اشبالت به صورت نرم و خشک بوده و از ضخامت بالایی نیز برخوردار است و به همین علت از آن برای تهیه محصولات مختلف از جمله کیف، کفش و غیره استفاده می شود. 
  • چرم نامبرده به دلیل دارا بودن پرز، سریع گرد و خاک را به خود جذب می‌ کند و به همین علت بسیاری از تولیدکنندگان محصولات چرمی با سمباده کشیدن بر سطح آن، باعث یکدست شدن آن شده و باعث افزایش کیفیت و کارایی آن می ‌گردند. 

پخش مستقیم انواع چرم گاوی ضخیم

پخش مستقیم انواع چرم گاوی ضخیم پخش چرم گاوی اشبالت به صورت مستقیم باعث می ‌شود که این نمونه چرم با کیفیت بالا، قیمت مناسب، کوتاه شدن دست واسطه‌ گران و در حجم های مورد نیاز مشتری عرضه گردد و به علت اینکه در پخش و فروش مستقیم آن، دست واسطه‌ گران کوتاه شده قیمت آن به‌ صورت واقعی و منطقی عرضه می ‌گردد. 

مجموع فروش ما یکی از نمایندگی‌ های اصلی در پخش انواع چرم گاوی ضخیم می باشد که به صورت گسترده در این زمینه فعالیت می ‌کند و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار سایر مشتریان در سراسر کشور قرار می ‌دهد.