خرید ویژه چرم گاو باکیفیت

خرید ویژه چرم گاو با کیفیت از مراکز عرضه کننده به راحتی امکان پذیر است. چرم گاو باکیفیت برای درست کردن کیف و کفش انواع پوشش ها به کار می آید. الیاف چرم گاوی به صورت فشرده  و متراکم می باشد. سطح این چرم صاف و یکنواخت می باشد. چرم گاوی از نرمی و لطافت خوبی برخوردار می باشد. ضخامت چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر بیشتر می باشد.

خرید ویژه چرم گاو باکیفیت

درباره خصوصیات چرم گاو اشبالت بدانيم

درباره خصوصیات چرم گاو اشبالت بدانيم خصوصیات چرم گاو اشبالت به این صورت است که سطح براق چرم برداشته شده و سطح زیرین چرم باقی مانده است که به این قسمت از چرم چرم اشبالت طبیعی گفته می شود. این سطح پرزدار است که روی آن فرایند های خاصی صورت می گیرد. در واقع قسمت دوم چرم را اشبالت گویند بارزترین ویژگی چرم اشبالت پرز دار بودن دو طرف آن بوده است قسمت رویه اشبالت نرم تر می باشد.

اشبالت در نواحی زیر شکم و ساق به حالت کشیده تر خود قرار دارند این چرم به خوبی دور گیری شده است قسمت های نازک و ضعیف اشبالت به خوبی حذف شده و قسمت های ضخیم و با دوام باقی می ماند برش این نوع چرم آسان است از این چرم به راحتی می توان در زمینه های متعددی استفاده کرده تهیه اشبالت نیز برای مشتری مقرون به صرفه می باشد.

در پشت اشبالت می توان برای تقویت کردن مقاومت چرم از یک لایه تقویت کننده استفاده کرد. این لایه به حفظ شکل چرم نیز کمک می کند. اشبالت های نرم و منعطف می باشند که دارای پرز های لطیفی هستند که زیبایی خاصی به چرم داده است. برای فرم دادن به لباس های شیک نیز از اشبالت استفاده می شود.

سطح اشبالت طبیعی ضخیم و بادوام می باشد که در مراکز تولیدی عمل دباغی و رنگ آمیزی با کیفیت جذابی روی آن صورت گرفته است. نگهداری و پاک کردن محصولاتی که از چرم اشبالت ساخته شده اند بایستی به صورت اصولی انجام شود.

صادر کنندگان برتر چرم گاو باکیفیت

صادر کنندگان برتر چرم گاو باکیفیت صادر کنندگان برتر چرم گاو باکیفیت نمایندگی های متعددی هستند که در این زمینه در داخل کشور فعالیت می کنند صادرات همیشه به نفع کشور بوده است چون افراد زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می کند.

از طرفی دیگر صادر کردن یک محصول کیفیت آن کالا را نیز افزایش می دهد. صادرات چرم گاو به صورت عمده صورت می گیرد. کیفیت چرم صادراتی در حد درجه یک می باشد از این چرم محصولات با کیفیتی را تولید می کنند و به مشتریان خود عرضه می دهند. چرم گاوی را به صورت خرده نیز می توان سفارش داد. در این صورت چرم با هزینه مناسبی تهیه می شود.