خرید کلی چرم گاوی طرح دار

چرم گاوی طرح دار از جمله چرم های می باشد که استفاده فراوانی در صنعت پوشاک و دیگر صنایع دارد. معمولا این چرم از پوست گاوهای بدست می آید که دارای پوستی یک رنگ نیستند و به صورت بسیار با کیفیت دباغی می گردند به همین جهت از استحکام و مقاومت بالای برخوردار هستند. بسیاری برندهای تولیدی با به کارگیری شیوه های متنوع به توزیع این محصول در بازار می پردازند که خرید چرم گاوی طرح دار عمده معمولا با استقبال بیشتر مشتریان همراه خواهد شد.

خرید کلی چرم گاوی طرح دار

شناخت بهتر خصوصیات مهم چرم گاوی طبیعی

شناخت بهتر خصوصیات مهم چرم گاوی طبیعی چرم گاوی طبیعی از جمله پرکاربردترین چرم های می باشد که در صنایع های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله می توان به صنعت پوشاک، صنعت کیف و کفش، صنعت تولید مبلمان و .. .اشاره کرد.

معمولا چرم های گاوی جزء نمونه ای از چرم ها به حساب می آیند که به صورت نرم و خشک تولید می گردند تا مصرف کننده بر حسب نیاز خود به خرید این چرم ها بپردازد.

برای شناخت بهتر و آشنایی بیشتر با چرم گاوی طبیعی می توان برخی از خصوصیات این چرم ها را به صورت زیر بیان کرد: 

  • چرم گاوی طبیعی ساختاری فشرده و بسیار متراکم دارد و به همین جهت از استحکام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است، از این رو در تولید انواع دستکش های ایمنی، پوتین های مقاوم، پالتو ها، کاپشن ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این چرم دارای سطحی صاف می باشد به طوری که در سطح آن هیچ گونه برجستگی و برآمدگی وجود ندارد و به اصطلاح سطح آن بدون گرین می باشد. 
  • چرم گاوی از نرمی و انعطاف بسیار زیادی برخوردار است و به همین جهت استفاده گسترده ای در صنعت پوشاک از آن می نماید. 
  • این محصول همچنین در ضخامت های متنوعی تولید می گردد و نمونه های بسیار ضخیم آن را معمولا در صنعت تولید مبلمان استفاده می نمایند.

راهنمای خرید چرم گاوی طرح دار

راهنمای خرید چرم گاوی طرح دار با توجه به این ه چرم های گاوی طرح دار بسیار پرطرفدار هستند و مشتریان زیادی در صنایع گوناگون به خرید این چرم ها در حجم بالایی می پردازند به همین دلیل امروزه برندهای تولیدی به عرضه چرم طرح دار گاوی به شیوه های متنوعی می پردازند. 

جهت خرید چرم گاوی طرح دار بهتر است به جنس، بوی چرم، بافت و طرح آن توجه زیادی نمود تا از اصالت آن کاملا مطمئن گردید. باید توجه کرد که چرم های گاوی طرح دار از طرح های غیر تکراری و منحصر به فردی برخوردار می باشد. 

از جمله روش های فروش چرم گاوی می توان به فروش سنتی و اینترنتی آن اشاره کرد که معمولا مشتریان ترجیح به استفاده از روش اینترنتی دارند چرا که در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب تری به تهیه این چرم ها خواهند پرداخت.