روفرشی مخمل ابریشم را در مشهد رایگان هدیه بگیرید

فرش  و انواع مختلف روفرشی مخمل ابریشم یک کف پوش نساجی است که معمولاً از یک لایه بالایی از شمع متصل به پشتی تشکیل شده است.

شمع به طور سنتی از پشم ساخته می شد، اما از قرن بیستم الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن، نایلون یا پلی استر اغلب استفاده می شد، زیرا این الیاف ارزان تر از پشم هستند.

شمع معمولاً از تافت های پیچ خورده تشکیل شده است که معمولاً برای حفظ ساختار خود تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند.

اصطلاح فرش اغلب در زمینه ای مشابه با اصطلاح قالی استفاده می شود، اما قالیچه ها معمولاً کوچکتر از یک اتاق در نظر گرفته می شوند و به زمین متصل نیستند.


از فرش ها برای اهداف مختلفی استفاده می شود، از جمله عایق کردن پای فرد از کاشی سرد یا کف بتنی، راحت تر کردن اتاق به عنوان مکانی برای نشستن روی زمین (مثلاً هنگام بازی با کودکان یا به عنوان سجاده نماز)، کاهش صدایی از راه رفتن (به ویژه در ساختمان های آپارتمانی) و افزودن دکوراسیون یا رنگ به اتاق.

فرش ها را می توان در هر رنگی با استفاده از الیاف رنگ شده متفاوت ساخت. فرش ها می توانند انواع مختلفی از نقش ها و نقوش داشته باشند که برای تزئین سطح استفاده می شوند.

فرش در موسسات صنعتی و تجاری مانند فروشگاه های خرده فروشی و هتل ها و در خانه های شخصی استفاده می شود.

امروزه طیف عظیمی از فرش‌ها و قالی‌ها با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف در دسترس هستند، از فرش‌های ارزان قیمت و مصنوعی که در کارخانه‌ها تولید انبوه می‌شوند و در ساختمان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند تا فرش‌های گران قیمت پشمی دست‌باف که در خانه‌های شخصی استفاده می‌شوند. خانه ها.

فرش های نمدی سوزنی از نظر فناوری پیشرفته تر هستند.

این فرش ها از درهم آمیختن و نمد کردن الیاف مصنوعی منفرد با استفاده از سوزن های خاردار و چنگال دار تولید می شوند و فرشی بسیار بادوام را تشکیل می دهند.

این فرش‌ها معمولاً در مکان‌های تجاری که ترافیک مکرر وجود دارد، مانند هتل‌ها و رستوران‌ها یافت می‌شوند.