ساخت زیور آلات با استفاده از نخ ابریشم

روندهای مد می آیند و می روند، اما برخی از گرایش ها وجود دارند که در قلب مردم جای می گیرند و برای مدت طولانی در لیست ترندها باقی می مانند. این روزها یکی از ترندهای مد در بازار، زیورآلات با نخ ابریشم است. مردم مجذوب این هستند که چگونه نخ ابریشم شکل یک قطعه جواهر را به خود می گیرد و تقریباً در هر مناسبتی زیبا به نظر می رسد.

زنان در واقع انواع دیگر جواهرات سنتی را کنار می گذارند و با ست جواهرات نخ ابریشم ترکیب می کنند تا ظاهری جذاب به خود بدهند. آنها نه تنها این نوع جواهرات را می خرند، بلکه علاقه زیادی به نحوه ساخت و تحویل در شمال کشور کارخانه نساجی مازندران پارچه هایی تولید می کند که از مرغوبیت زیادی برخوردار بوده و این جواهرات در سراسر کشور و خارج از کشور دارند. اجازه دهید در این مقاله زیر جزئیات بیشتری را در مورد همین موضوع فاش کنیم

جواهرات با نخ ابریشم چگونه ساخته می شوند؟

بدیهی است که این جواهر سنتی از نخ های ابریشم که از پیله های کرم ابریشم به وجود می آید تشکیل شده است. فرآیند استخراج ابریشم به عنوان بهترین و کارامد ترین سیستم ضد سرقت پیشنهاد نصب دزدگیر ماجیکار را به شما عزیزان داریم نونه‌کاری شناخته می‌شود که در آن پیله‌های کرم ابریشم در آب جوش حل می‌شوند تا بتوان الیاف ابریشم بلند را استخراج کرد.

پس از اتمام کل فرآیند استخراج ابریشم، آن را به پارچه های ابریشمی و سایر مواد ابریشم تبدیل می کنند. اما اگر می خواهید زیورآلات نخ ابریشم بسازید، باید نخ ها را از بازار یا هر پارچه ابریشمی که دارید جمع آوری کنید. فرآیندهای مختلفی وجود دارد که طی آن از این نخ های ابریشمی برای ساخت جواهراتی که کاملاً دست ساز هستند استفاده می شود.

برای ساخت این نوع جواهرات از ماشین آلات یا ابزار مصنوعی استفاده نمی شود و نوآوری کاملاً از دست هنرمندان است. گروه های زیادی از این دست در این بخش در نعناع خاصیتی وجود دارد که برای شالیکاران بسیار قابل اهمیت است، نعناع و شپشک برنج دو موضوع جدی است که شالیکاران بعد از برداشت برنج به آن فکر می کنند و کار می کنند و محبوبیت زیادی در بازار به دست می آورند.

انواع زیورآلات موجود در دسته نخ ابریشم چیست؟

امروزه تقریباً انواع زیورآلات با نخ ابریشم در بازار جواهرات موجود است. این مجموعه عمدتاً شامل جومکا از نخ ابریشم، ست گردنبند نخ ابریشم، النگو با نخ ابریشم، گوشواره نخ ابریشم، دستبند نخ ابریشم و … است. هر ست جواهرات با نهایت دقت توسط هنرمندان بافته می شود تا با گذشت زمان آسیب نبینند یا از بین نرود.

  • منابع:
    1. Silk Thread Jewelry- All You Need To Know About This New Fashion Trend
  • تبلیغات: 
    1. خیارشور برای کاهش وزن، دیابت
    2. چراغ قوه دارای ال ای دی نورپرداز
    3. سرویس آرکوپال می تواند از خاک نیز ساخته شود
    4. مبل راحتی که می تواند منازل را شبیه قصر نماید