سفارش ویژه چرم گاو ارزان

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع چرم گاوی در منطقه می باشد. چرم گاوی کاربرد زیادی در تهیه انواع محصولات چرمی از جمله پوشاک زمستانی، کیف و کفش و …دارد و با وجود کیفیت بالا و کاربرد فراوان دارای متقاضیان زیادی است. سفارش ویژه چرم گاو ارزان با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب از طریق همین سایت برای مشتری فراهم می باشد. با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سفارش ویژه چرم گاو ارزان

آنچه باید از چرم گاو طبیعی بدانید

آنچه باید از چرم گاو طبیعی بدانید چرم گاو طبیعی دارای تراکم بالایی است و یکی از چرم های محکم و انعطاف پذیر می باشد. چرم گاوی یکی از بهترین انواع چرم های سنگین محسوب می شود که تنوع بالایی در رنگ و طرح و … دارد. این چرم از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای سطحی صاف و یکدست بوده که در برابر پارگی و کشش همچنین ساییدگی بسیار مقاوم است.
در پشت این چرم پرزهای یکنواخت و یکسانی مشاهده می شود و دارای ضخامت بالایی است. امروزه از انواع چرم گاوی برای تولید روکش مبلمان، کمربندهای چرمی، دستکش و سایر لباس های زیبا و شیک استفاده می کنند.
این چرم دارای بافتی فشرده و مستحکم می باشد و به همین دلیل است که محصولات چرمی کیفیت مرغوبی دارند. کیف و کفش تولید شده از چرم طبیعی بسیار شیک و جذاب بوده و تنوع زیادی در طرح و مدل دارند.

عوامل موثر در قیمت چرم گاو طبیعی ارزان

عوامل موثر در قیمت چرم گاو طبیعی ارزان عوامل مؤثر بر قیمت چرم گاو طبیعی چیست؟ موارد زیادی بر قیمت انواع چرم تأثیر گذار می باشند که از مهمترین آنها می توان به کیفیت آن، ساده و یا طرح دار بودن آن، سورت و فرآوری چرم، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید، میزان و حجم خرید و …. اشاره کرد.
قیمت انواع چرم در خرید و فروش هایی که به صورت عمده و یا مستقیم انجام می شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح میدهند، زیرا با هزینه ای مطلوب می توانند محصول موزد نظر را در حجم بالا خریداری کنند.
چرم گاوی در کارخانه های تولید کننده باید به خوبی فرآوری و دباغی شود. در این شرکت ها با استفاده از دستگاه های مجهز عملیات دباغی این محصول انجام شده و پس از آماده شدن راهی بازار فروش می شود.
کارخانه های تولید کننده محصولات چرمی از جمله کیف و کفش و پوشاک از خریداران عمده این محصول بوده و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند و به وسیله چرم گاوی محصولات شیک و جذاب را طراحی و تولید می کنند.