سفارش ویژه چرم گاو اصل

سفارش ویژه چرم گاو اصل از نمایندگی های عرضه کننده صورت می گیرد. چرم گاو اصل برای تولید انواع لوازم شخصی با کیفیت مورد استفاده به کار برده می شود. چرم گاوی دارای الیافی متراکم و فشرده می باشد. به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار می باشد سطح این چرم صاف بوده و بدون گرین می باشد. ضخامت چرم گاوی نسبت به بزی و گوسفندی بیشتر بوده است.

سفارش ویژه چرم گاو اصل

آنچه باید از چرم گاو الگانت بدانید

آنچه باید از چرم گاو الگانت بدانید گرم الگانت در داخل کشور از چرم گاوی فرآوری می شود. این چرم در داخل کشور یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع چرم طبیعی برای مشتریان خود بوده است. چرم الگانت دارای بالاترین لایه پوست که به آن top grain  می گویند به دست می آید به همین دلیل در بازار جزو چرم های لوکس و گران قیمت به حساب می آید.

در تولید چرم الگانت تمامی چرم های سلم و بدون آسیب را جدا کرده و مو آن ها را گرفته و عمل دباغی را روی چرم اعمال می کنند در این مرحله پاشیدن رنگ دلخواه نیز بر روی چرم صورت می گیرد. این چرم دارای سطح صاف و یکدست می باشد یک طرف چرم الگانت صاف بوده و طرف دیگر پرز دار می باشد یکی از ویژگی های این چرم این بوده که چرمی نرم و منعطف می باشد.

چهره این چرم با گذر زمان زیباتر و جذابتر می شود که این مورد از موارد چرم طبیعی بوده است چرم الگانت از نرمی و لطافت خاصی بهره می برد. از این جرم برای درست کردن انواع کیف و کفش، پالتو، کت و لباس با کیفیت استفاده می شود. لباس هایی که از چرم الگانت طراحی شده اند از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار می باشند. از این چرن برای درست کردن رومبلی نیز استفاده می شود.

چرم الگانت از مقاومت خوبی بهره می برد و محصولاتی که از این چرم ساخته شده اند طول عمر بیشتری را دارند. کیفیت این چرم نیز به مرور زمان افزایش پیدا می کند و عوامل مخرب نیز بر روی این چرم تاثیر ندارند. چرم گاو الگانت یکی از چرم های مشتری پسند در کشور می باشد.

عوامل موثر در قیمت چرم گاو اصل

عوامل موثر در قیمت چرم گاو اصل عوامل موثر در قیمت چرم گاو اصل در داخل بازار موارد هم چون مقاومت می باشد هر چه قدر دوام چرم گاوی بیشتر بوده باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. مورد بعدی در این زمینه نوع دباغی چرم بوده است که تاثیر گذار است.

رنگ های استفاده شده نیز در این زمینه می تواند عامل تعیین کننده بوده باشد. مورد دیگر فونت چرم گاوی است که بر اساس مقدار فونت چرم بر روی آن قیمت گذاری می شود. ضخامت چرم نیز یکی از موارد تعیین کننده می باشد.