سیب درختی در بازار امروز سرطان معده را درمان کرد

بسیاری از متخصصان تغذیه خوردن سیب درختی در بازار امروز را به عنوان وعده اصلی شام توصیه می کنند، زیرا فیبر موجود در آن باعث احساس سیری طولانی مدت می شود.

همچنین سیب را می توان به همه شکل های آن استفاده کرد، چه خوردن میوه سیب، مصرف آب آن و یا استفاده از سرکه سیب، همچنین هدف آن کاهش وزن و سوزاندن کالری بیشتر است.

از جمله فواید سیب، محافظت از بدن در برابر سرطان، مانند سرطان پانکراس، تا 23 درصد است.

دانشمندان انجمن تحقیقات سرطان آمریکا ثابت کرده اند که ترکیبات موجود در پوست سیب توانایی مقابله با رشد سلول های سرطانی در روده بزرگ، کبد و سینه را دارند.

همچنین، محققان دانشگاه کرنل چندین آزمایش بر روی موش انجام داده بودند که از طریق آنها به این نتیجه رسیدند که الیاف موجود در سیب در کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال بسیار مهم است.

سیب

خوردن حداقل یک سیب در روز تضمین کننده کاهش 28 درصدی دیابت نوع 2 است.

سیب حاوی فیبر محلول در خون است که باعث کاهش نوسانات قند خون، کنترل سطح آن و تنظیم انسولین می شود.

نتایج تحقیقات جدیدی که بر روی گروهی از افراد مسن در موسسه زنان فرانسه انجام شد، حاکی از آن است که یکی از فواید سیب وجود ویتامین B6 است که به انتقال اکسیژن به مغز، حفظ خواص تغذیه‌ای و افزایش عملکرد مغز کمک می‌کند.

خوردن منظم سیب سیستم تنفسی را سالم نگه می دارد.

حاوی فلاونوئیدهایی است که شدت آلرژی و آسم را کاهش می دهد.

این ترکیبات به عنوان آنتی هیستامین و داروهای ضد التهاب نیز عمل می کنند.

شاید گفتن یک سیب هر روز پزشک را از خود دور می کند و هر زن باردار را به دلیل فواید بی شماری که برای سلامتی خود و جنین دارد، موظف می کند که سیب را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهد.

خوردن سیب در دوران بارداری ایمنی زن باردار و جنین را تقویت می کند و ایمنی لازم را برای محافظت از آنها در برابر عفونت ها و ویروس ها ایجاد می کند.

فروکتوز موجود در سیب یکی از انواع قندهای ضروری برای سلامتی است که سطح قند خون را حفظ می کند و سطح آن را کنترل می کند، به طوری که هر زن باردار از ابتلا به دیابت نوع 2 بارداری در امان است، بنابراین باید مراقب مصرف سیب باشد.