شرکت صادرات چرم گاوی رنگی

چرم گاوی رنگی نوعی چرم کاملا طبیعی با رنگ های زیبا است که مهمترین مزیت آن کیفیت بالا و زیبایی ثابت است که برای بسیاری از محصولات چرمی کارایی داشته و از این رو به عنوان یک پارچه مهم و پر کاربرد در بسیاری از صنایع کارایی دارد. در شرکت صادرات چرم گاوی رنگی بهترین نوع چرم ها به فروش می رسند که از چرم های طبیعی به دست آمده اند و کیفیت ممتازی هم دارند.

 

همه چیز درباره انواع چرم گاوی رنگی

چرم های گاوی دسته ای از چرم های جانوری می باشند که با نام چرم سنگین شناخته می شوند؛ این محصولات دارای کیفیت منحصر به فردی می باشند، به طوری که هیچ کدام از چرم های طبیعی و مصنوعی به پای آن نمی رسند.

این چرم ها از ضخامت بیشتری برخوردار می باشند که این امر سبب شده است ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشند و در عین حال زیبایی ظاهری بسیار خوبی هم دارند؛ امروزه این چرم ها در انواع رنگ ها تولید می شوند و بسیاری از آنها به صورت طرح دار فرآوری می شوند.

چرم های طبیعی دارای سطوح یک دستی هستند و قابلیت دوخت و برش خوبی دارند؛ بنابراین آنها را به هر شکی می توان در آورد؛ میزان مقاومت این دسته از چرم ها در برابر عوامل فیزیکی و محیطی بهتر می باشد و در کل طول عمر بیشتری نسبت به سایر چرم ها دارند.

از دیگر ویژگی های این پارچه های چرمی این است که قابل شست شو هستند و طرح و رنگ آنها نیز ثابت می باشد و زیبایی های آنها تا آخرین استفاده ها ثابت می باشد.

پخش کننده بهترین چرم گاوی رنگی

چرم های گاوی دسته ای شناخته شده از چرم های با کیفیت و طبیعی هستند که در متراژ بالا و در طول و عرض های بزرگ تولید شده و در بسیاری از صنایع نظیر صنعت مبلمان، کیف و کفش، پالتو و لباس و… کارایی دارند و به همین سبب به طور انبوه تولید و در بازار های مختلف عرضه می گردد.

پخش کننده چرم گاوی رنگی بهترین نوع این چرم ها را به فروش می رساند که توسط معتبرترین تولیدکنندگان تولید شده اند و تمامی ویژگی های لازم برای یک چرم خوب را دارا می باشند؛ عرضه این چرم ها در مقادیر بالا نیز انجام می گیرد و راه های ارتباطی متفاوتی ایجاد شده است تا خریدار طرح و مدل و رنگ چرم را انتخاب کرده و به راحتی بتواند سفارش خود را در مقدار لازم به ثبت برساند و این امکان به صورت غیر حضوری در سراسر کشور برای تمامی خریداران در اقصی نقاط وجود داشته باشد.