شرکت عرضه چرم گاو اصل

چرم گاو اصل از پوست خام گاو درست میشود واین پوست خام را در دباغی ها به چرم اصل تبدیل می کنند چرم طبیعی بسیار مقاوم است و طول عمر زیادی دارد به این ترتیب برای تولید کیف و کفش و پوشاک و کاپشن و انواع پوتین کاربرد دارد .

شرکت های عرضه چرم گاو اصل تلاش بر این دارند که این نوع جرم را با کیفیت بالا ود رنگ های مختلف به صورت انبوه در بازار پخش کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرکت عرضه چرم گاو اصل

روش تشخیص چرم گاو اصل

روش تشخیص چرم گاو اصل چرم گاو به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می شود که چرم طبیعی بسیار باکیفیت مقاوم و ماندگاری زیادی نسبت به چرم مصنوعی دارد.

چگونه چرم گاو اصل را بشناسیم:

چرم های اصل دارای شناسنامه می باشند و بهتر است چرم اصل را از فروشگاه های معتبر خریداری کنیم تا هنگام خرید شناسه آن را نیز به ما بدهند .

چرم های اصل دارای بوی خاصی می باشند که چرم های مصنوعی این بو را ندارند، و می توان برا تشخیص آن از قیمت چرم هم کمک گرفت قیمت چرم اصل چند برابر چرم مصنوعی می باشد البته باید دقت داشت که افرادی هستند که برای گول زدن خریدار چرم را چند برابر می فروشند .

چرم اصل یک دست نیست و وقتی روی ان دست می کشیم بعضی حاهای آن کلفت و بعضی جاهای آن نازک می باشد ولی چرم مصنوعی چون با دستگاه درست می باشد کاملا یک دست می باشد و این روش خوبی برای پی بردن به اصل یا مصنوعی بودن آن می باشد.

در هنگام لمس کردن چرم مصنوعی وقتی دست روی آن می کشیم حرارت گرمی به دست ما می خورد و جنس آن نرم است ولی چرم مصنوعی سرد و سفت می باشد.

پخش کننده عمده چرم گاو اصل

پخش کننده عمده چرم گاو اصل تبریز یکی از مهمترین تولید کنندگان چرم گاو می باشد و در تولید ان بسیار موفق بوده . عرضه چرم عمده با تنوع فراوان و کیفیت عالی را می توان در سایت های اینترنتی جویا شد و همچنین می توانید قیمت چرم را به صورت آنلاین در سایت ها مشاهده کنید.

چرم گاو به دلیل کیفیت و زیبایی خاصی که دارد در تمام جهان معروف است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و بازار آن گرم بوده و برد خوبی دارد و پر رونق می باشد و از نظر اشتعال زایی هم بسیار خوب می باشد و افراد زیادی را مشغول به کار کرده است .

پخش کننده چرم انواع چرم را در سطح کشور توسط سایت های موجود در اینترنت به نمایش می گذارد و کاربران می توانند با مراجعه به این سایت ها محصولات خودرا انتخاب کنند و سفارش اینترنتی خود را ثبت نمایند در این صورت واسطه گران حذف می شوند و خریدار بهای کمتری را برای خرید خود می تواند بپردازد.