صادرات انواع چرم شترمرغ ایرانی

در حقیقت چرم شترمرغ ایرانی از نمونه چرم های محبوبی بوده که به دلیل وزن سبک و کیفیت بالایی که داشته، به عنوان یکی از گزینه های مناسب در خصوص صادرات این محصول به کشور های دیگر به شمار می آید. و در واقع با صادرات انواع چرم شترمرغ ایرانی، نه تنها ارز به داخل کشور وارد گردیده، بلکه به منظور صادرات محصولات غیر نفتی، گامی عظیم برداشته ایم و از این رو با ارسال این محصول، رشد اقتصادی چشمگیری خواهیم داشت.

صادرات انواع چرم شترمرغ ایرانی

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم شترمرغ کراست

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم شترمرغ کراست در حقیقت چرم شترمرغ کراست از نمونه چرم های طبیعی بوده که کلیه مراحل تولید چرم  باکیفیت، به جز مرحله رنگ  آمیزی چرم بر روی آن انجام گرفته است. از این رو رنگ های چرم شتر مرغ کراست محدود بوده و عمدتا به رنگ کرم دیده می شود.

البته لازم به ذکر است که به دلیل نازک بودن پوست شتر مرغ مراحل تولید آن نیاز به دقت و دستگاه های پیشرفته خواهد داشت، تا در زمان تولید چرم، سطح چرم دچار خراش نگردد و یا مشکلاتی نظیر پارگی به وجود نیاید.

و در مجموع برای تولید چرم شترمرغ کراست باید ابتدا پوست شتر را مرغ را نمک زده و در مخزن آب آهک قرار دهیم.

سپس نوبت به جدا کردن گوشت و بافت چربی از سطح پوست می رسد. و این مرحله که لش زنی نام دارد، ممکن است چندین بار انجام گیرد.

در مرحله بعد، نوبت به کروم دهی به چرم فرا می رسد. در این مرحله پوست چرم خشک شده و قوام می یابد و تمام بافت های زنده درون پوست نابود می شود. و در واقع در مرحله کروم دهی، چرم کرست شتر مرغ تولید می گردد و به دلیل بدون رنگ بودن، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

عرضه کننده چرم شترمرغ ایرانی

عرضه کننده چرم شترمرغ ایرانی چرم شترمرغ، از چرم های نوین و مرغوبی بوده که از پوست شترمرغ حاصل می شود. به گونه ای که این نمونه از چرم، نسبت به سایر چرم های ایرانی از وزن سبک تری برخوردار بوده و نازک می باشد. البته ویژگی های ذکر شده دلیل بر عدم کیفیت این نوع چرم نمی باشد.

و از آن جایی که چرم شترمرغ استحکام بالایی داشته و در مقایسه با سایر گونه های چرم از تراکم خوبی برخوردار می باشد، بنابراین افراد زیادی تمایل به خرید این محصول را خواهند داشت.

 و در این راستا عرضه کننده چرم شترمرغ ایرانی به منظور دسترسی عموم مردم، اقدام به پخش این محصول در سرتاسر ایران نموده است. و در واقع با عرضه چرم شترمرغ در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، امکان خرید این محصول را برای علاقه مندان به چرم شترمرغ فراهم خواهد کرد.